JESSICA HAGSTRÖM

Ny mobil!

Publicerad 2014-05-14 15:46:54 i

Jag har ju glömt att skryta lite om att jag äntligen har skaffat ny mobil, min förra var ju totalt värdelös och det tror jag att alla som vet hur den var håller med mig om.
Så det var allt på tiden att skaffa en ny, en samsung galaxy s4 blev det, helt underbar! 
Jag fick hem den förra veckan :)
 
Denna vecka beställde jag två plånboksfodral till den, det är alltid bra att ha.
Tog en lite snyggare som jag tänkte ha om jag går ut och så, sen beställde jag en helvit som jag kan ha all övrig tid. Mycket smidigare än en fet plånbok! 
Har ju naturligtvis min katt som bakgrundsbild♥
Och kameran jämfört med den förra mobilen! Alltså jag är kär, det här är med kameran på framsidan med nya, hade jag fotat med förra mobilens kamera på framsidan hade ni knappt sett att det var jag. :D haha kameran är ju döviktig för någon som mig!

Kommentarer

Postat av: sussi

Publicerad 2014-05-14 18:27:40

kul...
ja kör Iphone 5 å älskar den haha...

Postat av: amanda

Publicerad 2014-05-15 09:12:40

fint skal :D

Postat av: Susanna

Publicerad 2014-05-17 09:24:11

Jag vill också ha ett plånboksfodral haha :) Men jag hittar nästan aldrig något, och när jag väl gör det är jag inte nöjd med utseendet!

sv: Ja men eller hur, jag såg någon resa för 250 000 kr, man bara... ursäkta?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela