JESSICA HAGSTRÖM

Några saker..

Publicerad 2014-03-22 21:50:00 i

Som inte många personer vet om mig! 
 
- När jag föddes/var bebis/liten sa nån att jag skulle få bruna ögon och att jag inte skulle få behålla två olika ögonfärger..
Vem hade rätt? Jo, min mamma och pappa som sa att jag visst kommer få behålla olika färger.
 
- Jag är fruktansvärt flygrädd men jag älskar ändå att åka utomlands. Starten är nog värst för då vet man att det är försent att kunna hoppa av planet och då får jag sån ångest en kort stund, haha!
Bild från förra året, här åkte vi ifrån Grekland.
 
- Jag har ett ärr på min mage efter en operation som gjordes när jag var liten och jag hatar det otroligt mycket trots att det inte alls är ett fult ärr, det är faktiskt riktigt fint för att vara ett ärr.
 
- Jag går inte upp i vikt lätt alls, om jag hade gått upp i vikt lätt så hade jag varit tjock för länge sen med tanke på vad jag äter och hur mycket jag äter av det jag äter.. ingen tvekan om saken.
Ser inte ut som en pinne heller, vilket bara är bra för det vill man inte göra.
Värst vad fint jag står förresten, väldigt stiligt.. haha.
 
- Jag är ofta alldeles för snäll för att jag inte kan vara dum mot någon/inte vill känna mig dum.
 
- Rödmyror/skogsmyror är jag otroligt rädd för eftersom jag satt i en myrstack när jag var liten, när jag hade myror överallt skulle min pappa plocka upp mig och jag blev biten över hela kroppen. Aj.
 
- Något jag är extremt rädd för är nålar.
 
- Jag ska göra en tatuering någon gång, min katt Oskars tassavtryck.
Min katt♥

Kommentarer

Postat av: Felicia

Publicerad 2014-03-23 00:31:52

SOm sagt löööv dina ögon, uuubercoola!

SV: jaaa tack

puss

Postat av: Johan

Publicerad 2014-03-23 09:13:01

Gillar sådant här. Då får man lära känna personen bakom bloggen litegrann :)

Jättefin idé med tatueringen tycker jag!

Usch, myror, eller snarare myrstackar, är äckliga tycker jag. Vet inte riktigt varför, men de ser äckliga ut tycker jag :P haha

Postat av: Michelle

Publicerad 2014-03-23 11:37:09

Grymt coolt! Tufft med två olika färger på ögonen! :D

Postat av: sussi

Publicerad 2014-03-23 13:37:43

vackert med olikafärgade ögon =)

Postat av: amanda

Publicerad 2014-03-23 17:13:06

fina bilder :)

Postat av: Robyn

Publicerad 2014-03-23 20:06:36

Jag älskar dina fina ögon! :)
/R

Postat av: LIENE

Publicerad 2014-03-24 08:03:08

Skönt att du inte år upp i vikt :D
och så coolt med dina ögon. Jag hade inte märkt det. Är ju superspeciellt att ha olika färg på ögonen.
Jag har med ett ärr på magen, som jag inte gillar och vill inte ha :P

Postat av: chris

Publicerad 2014-03-24 22:53:59

intressant fakta!

Postat av: Lila

Publicerad 2014-04-25 23:51:29

Men det är väl vanligt med olika ögonfärg när man har waardenburgs (gissar på att du har det?), fast den diagnosen kanske inte upptäcks så lätt när man är liten. Hur som helst - helcoolt (y)

Svar: Nej, det har jag inte. Jag har ingen diagnos på det.
Jessica Hagström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela