JESSICA HAGSTRÖM

1 år med Oskar♥

Publicerad 2014-06-30 13:43:00 i katten Oskar,

Idag har Oskar bott hos oss i ett helt år, ett år av skratt, gos, lek och en massa kärlek.♥
 
Bildbomb!!
Vi har haft romantiska middagsdejter också! *med en smula ironi*
Klicka på bilderna för att se större.
Oskars första jul med oss, vi trodde att han skulle klättra i julgranen eller något så vi köpte en plastgran,
det hela slutade med att han var riktigt duktig och bara en aning nyfiken! Ingen skada skedd. Vad jag minns. ;)
Återigen, klicka på bilderna. 
 
6 april 2013 föddes han på Gefle katthem tillsammans med sina 3 syskon, han och hans syskon är lite speciella för katthemmet eftersom mamman är en vanlig korthårig bruntabby huskatt, pappan är okänd.
Det som är så roligt är hur hon kunde få tre maskade kattungar, den fjärde är brun (med lite vitt tror jag) och blev semilånghårig, det var inte vad vi väntade oss så det blev en glad överraskning för oss i personalen!
Veckorna gick och jag spanade in Oskar (som då hette Cheesecake) mer och mer, till slut var jag så förälskad i honom att jag var tvungen att fjäska lite för föräldrarna och det slutade med att jag fick boka honom,
ännu en glad överraskning! Ytterligare två veckor gick och sedan kom han hem och jag var lyckligast i världen.
 
Finns ingen finare eller mer underbar katt, går inte att beskriva hur mycket jag älskar honom!♥
Kan sitta och skriva i evigheter om hur underbar den här katten är men det ska jag inte göra för ingen kommer orka läsa ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela