JESSICA HAGSTRÖM

Min nya älskling.

Publicerad 2014-01-09 22:31:05 i

Jag har skaffat en ny älskling, han heter AF-S Nikkor 35mm 1.8G. (DX).
(Med en liten släng av ironi, då alla vet att min katt Oskar är min älskling.)
 
 
Testbilder:
Det är främst bakgrunden som är skillnaden, kan få den mycket suddigare nu så att den stör mindre i bilderna.
Precis vad jag ville kunna! Och så är det ju bättre i sämre ljus.
Bloggen är som den är, drar ner kvalitén löjligt mycket på mina bilder.
 
Det är bara första bilderna med objektivet, vänta ni bara tills jag har lärt mig hur man ska bete sig för att kunna få de allra bästa bilderna! ;) 

Kommentarer

Postat av: Sessie♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Publicerad 2014-01-10 15:16:07

Fotar du i Raw eller Jpeg?

Postat av: Sofia

Publicerad 2014-01-12 11:02:12

Den svarta katten är så sjukt lik min Zaga! Skulle nästan kunna vara hon även fast Zaga ser lite mer. maskulin ut. :) Hon har en väldigt fyrkantig och markerad näsa.

Sen tycker jag att vatten bilden i det tidigare inlägget, det där vattenfallet var en sjukt snygg bild! Den ska du vara stolt över! :)

Postat av: Emelie

Publicerad 2014-01-13 12:59:22

Ååååh, jag vill ha massor med nya objektiv...
Men när vi började kommentera varandras hade du ju en Canon, använder du Nikonobjektiv till den eller är det ny kamera och något jag missat?:o Fina bilder iaf!

Sv: Ja, men nu har det ordnat sig och året har börjat bli bättre!
Aha! Ja, jo, snön är ju här igen så nu är ju frågan när vintern försvinner! Jag vill gärna ha snön men inte så mycket av den xD

Postat av: frida

Publicerad 2014-01-15 08:56:26

Ååh vad kul, ska bli spännande att se vad du kommer åstadkomma med det nya objektivet! :)

Postat av: MATILDA

Publicerad 2014-01-16 13:51:14

Så fina foton

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela