JESSICA HAGSTRÖM

OM MIG

Publicerad 2014-02-03 19:17:00 i vardag,

Hej!
Eftersom jag har varit dålig på att uppdatera på senare tid så tänkte jag att jag måste skärpa mig lite nu.
Jag vill kunna dela med mig av mina foton och mitt djurliv!  
 
Ni som läser min blogg kanske inte känner mig speciellt bra, så nu tänkte jag bjuda på lite bilder och skriva lite om mig själv!
 
Jag heter Jessica och är 19 år gammal, jag bor i gävle tillsammans med mina föräldrar, min bror och min egen katt Oskar! Min familj har tillsammans 4 andra katter också samt tre akvarium. 

Jag jobbar deltid och som volontär på katthemmet i här hemma i gävle, där jag tar hand om de hemlösa katterna och ser till att dem får ett nytt hem att komma till!
Förutom djuren så är min favoritsyssla att fotografera, jag har en Nikon D3100 med lite tillbehör som jag har med mig nästan vart jag än går, så här i bloggen kommer ni få följa mig, mitt fotande och mina djur.
 
Jag föddes med någonting som heter ryggmärgsbråck, det innebär att jag har dålig balans och går lite annorlunda, men det är inget som ska behöva göra mig mindre värd att umgås med.
Jag har inte velat gått ut med det förut på grund av att folk ser mig som en konstig människa, och det tycker jag inte riktigt är rätt!
Jag är precis som alla andra bara det att jag har ett funktionshinder, utöver det så är jag en väldigt glad och trevlig person som tycker om att skratta och ha roligt.
Folk trodde att jag föddes med ett hål i ryggen för att det gick ett rykte om det på en skola i Gävle förut.
Så nu kommer ni få följa mitt liv, min utveckling inom foto och mina intressen!
 
Ni kommer kunna ställa frågor om mitt fuktionshinder och jag kommer svara öppet på bloggen.
Hoppas ni kommer gilla min blogg!
 

Kommentarer

Postat av: Kicki (mamma)

Publicerad 2014-02-03 19:37:25

Du är bäst min vackra dotter , älskar dej <3

Postat av: Emelie Eliasson

Publicerad 2014-02-03 20:01:54

Men inte ska ett funktionshinder hindra dig från att ha vänner och leva, alla är lika mycket värda, kämpa och gör så gott du kan så har ingen något att säga!:) Och du tar underbara bilder och du har en jättesöt katt!:) Fina bilder också för den delen!:)
Hade jag bott runtom Gävle själv hade jag till och med velat träffa dig!:D Du verkar vara supergo!:)

Sv: Åh!:D Och ja, det är riktigt tråkigt med den, hade verkligen velat ha kvar min lilla misse!
Och okej, det förklarar ju saker och ting, är dock fortfarande förvånad tror jag xD
Ja, alltså, det är kul när det snöar men den kan försvinna lika snabbt enligt mig. Och mina planer för sommaren är inte planerade ännu, men ska plugga mig igenom den iaf och antagligen spendera mycket tid med killen.. Är lite av en badkruka så mycket bad blir de nog inte heller xD Men finns ju mycket jag skulle vilja göra! Ska du göra något speciellt då?:)

Postat av: Josefine ♔

Publicerad 2014-02-03 21:03:11

Sv: Ja, dem är himla söta!! :D Jaså? Hur kommer det sig att du slutade? Eller räckte bara inte riktigt tiden till? :)

Postat av: Saragunmarie

Publicerad 2014-02-03 21:05:24

SV: Tusen tack fina du! :)

Det är hemskt att man blir mobbad för nåt som man inte kan göra nåt åt! Och ja, du är precis lika mycket värd som alla andra! Det är jag också fastän jag har en del återstående mén efter min förlamning.

Vi är speciella och starka och helt underbara!! :)

Postat av: Marlene S.R

Publicerad 2014-02-03 21:13:42

såå fina bilder!

- :D

Postat av: julia

Publicerad 2014-02-03 21:17:13

fina bilder! :)

Postat av: Julia

Publicerad 2014-02-03 22:03:54

Alltid roligt att få läsa lite mer och se bilder :) vilken fin katt dessutom! sv; Ja helt klart! den kanske inte är den snyggaste men väldigt bra :)

Postat av: amanda

Publicerad 2014-02-03 22:11:37

fina bilder!

Postat av: Johanna

Publicerad 2014-02-04 02:09:37

Jättefin blogg :)

Postat av: LIENE

Publicerad 2014-02-04 14:19:30

sv: Jo, sant :D

Fina bilder.
Din blogg och du låter redan intressant tycker jag.
har du bloglovin?

Postat av: sussi

Publicerad 2014-02-04 14:42:56

Vilka härliga bilder =)
underbart att du lägger tid som volontär ..

Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Publicerad 2014-02-05 14:25:43

Ett funktionshinder ska ju verkligen ingen döma en för.

Postat av: Jessica

Publicerad 2014-02-05 16:11:32

så fina katter <3

Postat av: Jennie studerar i Los Angeles

Publicerad 2014-02-14 22:10:09

OH underbara katter!!!

Postat av: Nora Bååth

Publicerad 2014-02-14 22:27:54

Grymt fina bilder :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela