JESSICA HAGSTRÖM

Grattis mamma & välkommen lilla kusin!

Publicerad 2014-04-10 22:56:27 i fotografering - övrigt,

Idag har vi firat mamma som fyller år, grattis!
Var dit och käkade lite rulltårta och pratade ett tag med några goa människor, jag hade helt klart bästa presenterna ;) haha!
 
Det här hade jag köpt:
Min mamma är lika mycket kattmänniska som jag är :)
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
För att prata om något annat så har jag fått en väldigt efterlängtad liten kusin idag!
Lilla Klara som hon heter, världens finaste lilla flicka.♥
Föräldrarna är min underbara farbror och hans lika underbara fru som förlorade en son som föddes död för några år sedan.
Sedan dess har de försökt få ett syskon till honom, och idag kom hon äntligen, och hon lever! 
Helt fantastiskt, tidernas mest efterlängtade barn utan tvekan.
Grattis till världens finaste föräldrar som verkligen har förtjänat detta barn efter allt besvär, vi alla är så himla glada för er skull.♥

Kommentarer

Postat av: amanda

Publicerad 2014-04-11 07:57:13

fina bilder :D

Postat av: sussi

Publicerad 2014-04-11 12:45:09

men åh..
Massor av grattis =)
både till din mamma å din
nya kusin =)

Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Publicerad 2014-04-12 19:05:54

sv: Haha, nej man är väl inte speciellt snygg i ansiktsmask, men så länge de hjälper är det värt en stund av extra fulhet;)

Postat av: Michelle

Publicerad 2014-04-13 13:42:15

Oj så kul! Grattis i efterskott till din mamma och grattis till din nya kusin! :)

Postat av: MATILDA

Publicerad 2014-04-13 17:08:58

vad fint =)

Postat av: Susanna

Publicerad 2014-04-13 19:28:36

Grattis till dem, så kul att höra när de är så efterlängtade!

sv: Ja eller hur haha. Katter är ju enklare och kan lämnas ensamma hemma också till exempel, hundar är det så mycket jobb med! Men skulle vara kul att kunna göra tricks och få motion som du sa haha ;)

Postat av: Robyn

Publicerad 2014-04-15 11:55:41

Gratulerar till den efterlängtade lilla kusinen!
/R

Postat av: Felicia

Publicerad 2014-04-16 16:31:57

Fina små saker!!!

puss

Postat av: Johan

Publicerad 2014-04-17 07:46:18

Rulltårta är ju aldrig fel ;)

SV: Ja, jag var också inne på att han kansske vlle ut, men som sagt,när han var hos mamma och pappa gjorde han inte en ansats till att vilja gå ut under hela veckan, så nu är jag nog mer inne på honspåret. Ska kastrera honom så snart som möjligt, så får vi se om han lugnar ner sig efter det :)

Haha, då är min katt lite lugnare. Han har lugnat ner sig betydligt sedan jag fick honom, men han attakerar fortfarande fötter och annat som ligger utanför täcket på nätterna :P

Postat av: MATILDA

Publicerad 2014-04-23 09:25:35

Ha en bra onsdag! :) kram

Postat av: Isadora

Publicerad 2014-04-26 11:55:12

Fina bilder!
Hoppas du får en trevlig lördag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela