JESSICA HAGSTRÖM

en vårbild.

Publicerad 2014-04-05 22:51:00 i fotografering - natur,

Tog en väldigt snabb bild på de här blommorna samma dag som jag fotade travhästen, man blir så glad när man ser alla små vårblommor :) hade knappt nå batteri på kameran kvar så jag var tvungen att spara på det tills jag skulle fota hästen, annars hade jag tagit en seriösare bild på blommorna som fanns där.
 
Någon dag ska jag gå ut och fota vårblommor, har inte orkat idag för jag var på fest igår och är så himla trött och seg idag! :(
Ska försöka bli bättre på att komma ut och fota så att jag har något att visa här på bloggen.

Kommentarer

Postat av: sussi

Publicerad 2014-04-06 13:55:50

härlig bild,
blir oxå glad av vårblommor =)

Postat av: amanda

Publicerad 2014-04-06 14:17:56

fin bild :)

Postat av: Michelle

Publicerad 2014-04-06 15:50:26

Åh, tussilago! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela