JESSICA HAGSTRÖM

Vatten.

Publicerad 2013-09-17 15:09:16 i

Fick för mig att jag skulle fota vatten från vattenkranen för en stund sedan, så det gjorde jag.
 
Tog en gul bakgrund och insåg först nu hur dumt det var, vattnet blev helt färglöst och tråkigt, menmen! 
Det är väldigt lätt att vara efterklok. ;) 
 
Sånt här är så coolt, men jag skulle ha haft blå bakgrund, då hade det blivit lika fint som på min bild som jag la upp för nåt inlägg sedan. :) 
Svårt att få bra skärpa! 
Här brydde jag mig inte om att ha bakgrund.
 
Jag är som vanligt långt ifrån nöjd med bilderna nu när jag såg på datorn hur de blev, inte tillräckligt bra skärpa, tråkig färg och så vidare.. :/ men man lär sig av misstag!
Nästa gång blir det blå bakgrund igen.

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2013-09-17 15:48:44

Vackra bilder

Postat av: Tyra

Publicerad 2013-09-17 15:50:45

sv; Jag förstår dig, det är en bra grej med att inte bo i sverige jag fick hjälp direkt och medicin och så vidare.
Förlåt men måste bara fråga, har du ett blått och ett brunt öga?? :D

Postat av: hanna

Publicerad 2013-09-17 16:36:53

sv; haha ja precis jag har tur när det gäller de ;)

Postat av: Maria

Publicerad 2013-09-17 22:11:02

Jag tycker det blev bra bilder! :) Och dålig skärpa? blir lite galen, min kamera kan inte ens få sådär bra skärpa.. xP Förstår inte vad det är för fel, men den vill bara inte (:
Men såg bilden med blå bakgrund, och ja, tror jag håller med om att den passar bättre till vatten :)
Det kan ju inte bli bra varje gång, och man måste ju testa sej fram för att veta vad som blir bäst (:

sv: okej, jo jag kan absolut tänka mej att det är intressant om man sätter sej in i det liksom. Jag har nån film om händelsen, men har inte sett den, men det kanske blir nångång (: Jag har inte så koll på saker som händer ute i världen över huvud taget faktiskt, det är få såna grejer som intresserar mej (:

Uscha va jobbigt :( hoppas hoppas hoppas, att det blir bättre snart, det har väl varit ganska länge nu?

Aa, verkligen, det är det :) Skulle vilja ha några bra ställen här att fota på också, och någon att fota med ^^

Postat av: Emelie

Publicerad 2013-09-18 11:10:39

Tycker bilderna blev väldigt bra även med det du säger är sämre val för bakgrund!:) Men färgglatt kan man också ha ibland så tycker inte det blev galet!:) Skärpan är sjukt bra, för jag kan knappast få så, eller det sker någon gång då och då bara, så du är duktig!:)

Postat av: Johanna - A dream as model ♥

Publicerad 2013-09-18 20:23:54

Åh vad coola bilder :D

Postat av: Susanna

Publicerad 2013-09-18 20:42:40

Jättefina bilder ju :D Jag använder färgersättningsverktyget i photoshop ibland om det är "fel" färg på något :)

sv: Jaa jag håller med, det känns som att världen är felprioriterad när man sörjer mer över att 2000 personer dog för 12 år sen än alla miljontals människor och djur som har det illa nu.

Postat av: Johanna

Publicerad 2013-09-18 22:24:11

Oj! Vad fina bilder! :)

Postat av: Lotta

Publicerad 2013-09-19 11:57:54

Sv: Jaa, du får leta upp någon som du tycker verkar bra :))) Och jättefina bilder! =)

Postat av: isabella

Publicerad 2013-09-19 20:07:59

Gud vilka häftiga bilder! :)

- Vad är det för kamera du fotar med?

Postat av: wilma och sanna

Publicerad 2013-09-20 09:27:34

Skitcoola och fina bilder ju!! :) vad heter din kameran? :)

Postat av: Vilma Lindberg

Publicerad 2013-09-23 21:33:48

Hej! fett häftiga bilder ju! Var gärna med och tävla i veckans blogg :)

Postat av: Felicia

Publicerad 2013-09-23 22:23:05

Snyggt :D

Postat av: Lina

Publicerad 2013-09-25 20:06:15

Vilka snygga bilder!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela