JESSICA HAGSTRÖM

9/11.

Publicerad 2013-09-11 16:16:10 i

Idag är det ett datum då många tänker tillbaka på den tragiska händelsen den 11 september 2001. 
Det är såklart attackerna mot World Trade Center jag menar.
Dagen då två av fyra flygplan som kapades flög in i ett varsitt torn så att de rasade. 
Ett kraschade på ett fält och det sista kraschade in i Pentagon. 
 
Jag var för ung då för att jag ska kunna minnas idag vad jag gjorde den dagen, just då, men många minns säkert hur de satt och tittade på tv när detta plötsligt visades.
 
Jag brukar vanligtvis inte bry mig så här mycket när saker händer i världen, inte så jag lägger datumet på minnet, men det här är alldeles fruktansvärt och jag tänker på alla som på något vis drabbades denna dag. Många omkom och många anhörigas liv förstördes, det går inte att bortse från. Fruktansvärt är vad det är.
 
Jag förstår inte hur man tänker när man gör så här?
Bilden är från när vi flög ifrån Grekland. 
Vill tillbaka.

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2013-09-11 16:28:01

sv; haha sånt är typiskt, min hund är typ linslus, han är som värsta modellen när kameran kommer fram! :)

Postat av: Jojjo - My World

Publicerad 2013-09-11 20:00:09

Sv: Ja, det är riktigt smart :)

Postat av: Emelie

Publicerad 2013-09-11 20:28:17

Svar; Uschamejjen!:( Hoppas du blir bra snart!
Ja, jag gillade den katten så snart jag såg bilderna på den, nu hoppas jag bara att den platsar hemma hos mig!:D
Ja, men det blev mkt bättre!:D Hejja dig!

Och R.I.P alla som dog under den händelsen!:( Förstår faktiskt inte hur man kan ha mage till att döda så många.. Usch!:(

Postat av: Johanna - A dream as model ♥

Publicerad 2013-09-11 20:34:28

usch det där var hemskt :(

Postat av: Lotta

Publicerad 2013-09-11 21:42:14

Sv: Jaha, okej vad synd!! Det är så himla fint med stora lockar :) och vilken underbar bild!! Man blir riktigt sugen på att åka utomlands :D

Postat av: Linda

Publicerad 2013-09-11 22:03:03

jag minns denna dagen starkt

Postat av: Paulina

Publicerad 2013-09-11 22:09:23

Hej! Just nu har jag veckans blogg och skulle vara super kul om du skulle vilja vara med :)http://paulinaekvalls.blogg.se/2013/september/veckans-blogg.html#comment

Postat av: Susanna

Publicerad 2013-09-11 22:33:16

Själv bryr jag mig inte mer än när man ser reklam för exempelvis rädda barnen, men amerikaner är ju bra på att förmedla att 2 000 människor där är mycket viktigare än 200 000 människor i Afrika :P

sv: Haha, ja sjuukt! Innan tänkte jag "oj, det största problemet är ju vad man ska skriva?" men efter att ha börjat bestämma sig är ju själva texten det minsta problemet känns det som!

Postat av: Tyra

Publicerad 2013-09-12 05:04:44

sv; Du borde kolla upp det! Så kan någon berätta vad det är och vad du sak göra för att bli bättre :)

Postat av: Johanna Fåglund

Publicerad 2013-09-13 13:47:48

Sv: Tack :)) Jag har ett inlägg där jag beskrivit hur jag fotar sånna macrobilder. Finns här om du vill läsa http://stargirlphoto.blogg.se/2013/january/att-fota-frost.html

Postat av: Sophie - Foto & Livsstilsbloggare i Karlstad!

Publicerad 2013-09-14 13:08:36

Ja men det är ju det :/

Postat av: Maria

Publicerad 2013-09-15 22:31:34

Uscha, jag minns inte heller då när det hände, och är egentligen inte så insatt i det nu heller, men hemskt är det ju, förstår verkligen inte heller hur man kan göra nåt sånt..

sv: Haha ja, visst kan sommaren vara bra härlig, men jag behöver vinter också, haha ^^
uscha :/ hoppas det är bättre med halsen nu i alla fall (:

aa precis, där finns det många fina ställen att fota mycket olika saker på, vattnet som rinner, broarna på olika ställen och sådär :)

Postat av: selmishiz

Publicerad 2013-09-16 12:18:24

hejsn var med i min veckans blogg :)

Postat av: josefin hjelmäng

Publicerad 2013-09-16 21:05:33

Precis startat upp min blogg igen, kika gärna in!

Postat av: Amanda

Publicerad 2013-10-04 07:20:00

Härligt foto!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela