JESSICA HAGSTRÖM

Veckans fråga #1.

Publicerad 2013-10-19 12:36:00 i

Istället för dagens fråga kör jag på veckans fråga, det blir för mycket frågeinlägg annars, haha.
 
Veckans fråga är;
Hur såg ditt liv ut för ett år sedan?
 
Tanken är att både ni och jag ska svara  på den frågan.
Det är inget krav att svara på frågorna, men gör det gärna om ni kan. :)
 
Mitt liv för ett år sedan:
Oj! Inser att mitt liv har förändrats otroligt mycket på bara ett år nu.
 
Jag gick i skolan och fick körkort 26:e oktober. (snart ett år sedan)
 
För ett år sedan levde katten Lukas bror Hans, vi hade varken katterna Jonna, Dixie eller Oskar och jag var inte volontär på Gefle katthem.
Dessutom levde kaninen Oliver, men ingen visste hur länge till då han fick en återkommande varböld i Augusti 2012, min värld rasade när jag fick veta att det var på det viset med min älskade vän Oliver.
Vid det här laget för ett år sedan tog jag inte min tid med Oliver för givet, all tid med honom var värdefullt.
 
Det jag inte visste för ett år sedan var att det inte var Oliver som skulle dö först, utan det var Hans som dog ifrån oss först, den 24 november 2012. Då rasade min värld ännu mer.
 
Hösten 2012 var alltså inte världens bästa tid.
Bild från denna höst.
 

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2013-10-19 12:40:50

för 1 år sen så gick jag i skolan fortfarande, man var exalterad att få börja 3 ring och ha ett grymt år med sina vänner, och nu så saknar man det som tusan !!

Postat av: hanna

Publicerad 2013-10-19 13:29:20

sv; haha jag verkligen, man borde bli riktigt fin utan att lida pin ;)

Postat av: Camilla Nordstedt

Publicerad 2013-10-19 15:52:33

Soho! Hittar du på för skoj denna lördag då? :)

Postat av: Emmy

Publicerad 2013-10-20 17:04:05

Tror jag var väldigt lik i tänkandet för ett år sedan, men jag led av en hel del ångest fast samtidigt var det ganska lugnt. Hade det stabilt :)

sv;
Jaa veckans fråga låter kanon! Så kanske även fler lyckas svara, dagens fråga kan ju bli för mycket som du säger :D

Postat av: Lovisa Ivarsson

Publicerad 2013-10-20 17:54:01

Hur kommer det sig att du slutade med ridningen? "/
Kram!

Postat av: MICHELLE R - 15åring med Spastisk Diplegi

Publicerad 2013-10-20 18:18:39

Mitt liv såg exakt ut precis som nu dock 1 år äldre, lite starkare i mig själv men samtidigt lite mer sjuk:are. :l

Postat av: emilia

Publicerad 2013-10-24 13:40:46

Fin blogg! :D

Postat av: Linda

Publicerad 2013-10-28 08:57:15

För ett år sen var jag fortfarande vilse i en ny stad på en ny utbildning och hade inte fått tag i något boende så bodde inneboende hos en gammal gubbe med tre katter. Jag hade världens katträdsla och visste inte var jag skulle ta vägen när en katt kom i närheten av mig. Nu ett år senare har vi fått tag i vår drömlägenhet och har även en egen katt och efter jul flyttar mest troligt även en jourkatt hit.

Svar: Låter som en jättebra utveckling av året som gått :) katter är fantastiska!
Jessica Hagström

Postat av: Caroline

Publicerad 2013-11-21 11:50:15

Riktigt fina bilder, älskar höstbilder med alla vackra färger :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela