JESSICA HAGSTRÖM

Svamp.

Publicerad 2013-10-02 18:15:00 i

Nu är jag tillbaka! 
Har varit borta ett tag, bland annat p.g.a. datorproblem som resulterade i att jag fick lämna in datorn så nu har jag en lånedator tills vidare.
Jag kunde inte lägga in bilder på datorn och jag kunde inte ens öppna fliken "bilder" så det blev inget bloggande under den tiden eftersom det här är en fotoblogg.
 
Innan allt det här hände var jag frånvarande för att jag inte hade någon inspiration till att fota och därför försvann även lusten att blogga. Det är sånt som händer! 
 
I förra veckan var jag ut och plockade svamp med min pappa och två kusiner, vi gick omkring i minst en timme i en jättevacker skog, det var riktigt fint på vissa ställen så jag var bara glad att jag släpade med mig kameraväskan trots att jag förstod att den skulle bli jobbig att bära på i en skog med halvtaskig terräng.
En fin svamp som både jag och min ena fotointresserade kusin stannade och fotade, min andra kusin tog en bild på oss när vi nästan ligger på marken och ska fota denna svamp, haha. Såg rätt kul ut.
Denna svamp växte så coolt där på trädet så jag ville fota den, hur bilden blev kan ju diskuteras..
Vackert! Såg många liknande ställen där man målade upp hur fin bilden skulle bli, men jag fotade inte alla ställen för då hade vi aldrig kommit nånstans. ;) 
En till fin liten svamp, tyckte det skulle bli en fin bild tack vare all mossa men nu inser jag att jag skulle ha plockat bort lite blad innan jag tog bilden, och testat en annan komposition..
Ännu ett sagolikt vackert ställe. Bilden blev som den blev och beskriver inte hur det såg ut på platsen bra.
Den här bilden är jag mest nöjd med, kanske för att jag testade denna komposition och inte bara tog en vanlig bild på den, blev finare så här så nu vet jag det tills nästa gång och har även fler idéer.
 
Hoppas allt är bra med er, jag ska börja på en utbildning imorgon så det ska bli intressant, hoppas jag.

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2013-10-02 19:35:53

Å tack! :)

Postat av: Tyra

Publicerad 2013-10-03 04:33:42

Fina biler!
sv; Okej jag har ett blått och ett grönt öga men det är nog mer skillnad med blått och brunt. Får du många kommentarer om det när du träffar folk?? :)

Postat av: ebba

Publicerad 2013-10-03 09:56:01

Så fin blogg! :)

Postat av: Lotta

Publicerad 2013-10-03 11:18:19

Underbara bilder :)

Postat av: Hanna

Publicerad 2013-10-03 13:36:31

Jätte fina bilder Jessica !:D

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-10-03 21:13:23

Åh vilken fin blogg och vilka fina bilder du tar!

Postat av: Sandra Persson

Publicerad 2013-10-03 21:13:57

Grymt va fina bilder du tar!

Postat av: frida

Publicerad 2013-10-04 09:40:21

vilka fina bilder, skogen är så himla vacker :)

Postat av: Johanna - A dream as model ♥

Publicerad 2013-10-19 17:11:29

fina bilder :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela