JESSICA HAGSTRÖM

Lite planer.

Publicerad 2013-10-16 16:47:25 i vardag,

Jag är nog inte den enda som märker att jag har svårt att komma på vettiga inlägg? 
Det här är en foto & djurblogg, därför har jag tagit fram två idéer som jag ska börja med.
 
Det första är dagens bild, men jag tar ju självklart inte bilder varje dag för det hinner jag inte, men de dagar jag fotar ska jag välja en bild och lägga upp på bloggen.
 
Det andra är temabilder, jag har redan skrivit upp teman för några bilder.
Kan inte säga hur ofta jag kommer lägga upp dessa temabilder för det blir då inte varje dag kan jag tro.
 
Har även ett annat tips, det är dagens fråga som även ni ska svara på. ;) 
Men eftersom jag inte brukar få svar på frågor jag ställer här så vet jag inte om jag ska ha den? 
Ni kommer säkert få stå ut med mycket kattfoton... men det är ju en foto & djurblogg.

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2013-10-16 16:58:00

Sv: Förlåt för segt svar: HAHA, du är skön du!;) Man ser dock ofta det sämre i bilderna när man tar de själv och de andra ser de bättre xD Brukar vara så här: jag säger "men gud så ful" och andra säger "nej, men herregud! den gillade jag" xD

Nu har jag dock inte läst din blogg på länge så ska passa på att bläddra igenom de jag missat!:) Kanske slänger jag in en kommentar någonstans också!:) Men iaf - underbara bilder i inlägget under!:) Och vettiga inlägg? Jag skriver nog inte heller sådana men folk läser ju så de borde ju vara mer vettiga än vad man tror egentligen?;) haha!

Postat av: hanna

Publicerad 2013-10-16 20:16:28

sv; haha ja fast ibland önska jag att det uttrycket inte fanns ;)

Postat av: Johanna - A dream as model ♥

Publicerad 2013-10-16 21:13:40

älskar ögonen på katten ! :D

Postat av: Emmy

Publicerad 2013-10-17 22:16:02

Tycker det med bilderna låter bra, även dagens fråga... :)

Postat av: Milina

Publicerad 2013-10-18 01:42:53

Häftiga ögon!

Postat av: Lotta

Publicerad 2013-10-18 09:49:41

Sv: Jaha, okej :) Tar du med dig Oskar då när du åker mellan? :)

och så himla söt han är! =)

Postat av: sommarblom.blogg.se

Publicerad 2013-10-18 21:25:55

sv: Ja det är verkligen härligt :D

Postat av: Lina

Publicerad 2013-10-20 18:33:31

Å din katt är så himla fin! :)

Postat av: vera

Publicerad 2013-10-28 07:13:18

jag står gärna ut med många kattfoton.. speciellt när man har en sådan söt katt som din.. hihi alltid roligt med foto.. ha en fin dag!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela