JESSICA HAGSTRÖM

Höstkatter

Publicerad 2013-10-13 21:55:00 i katten Dixie, katten Lukas, katten Oskar,

Dixie, Oskar och Lukas var ute en sväng igår, jag hade med mig kameran för att få lite nya fina bilder, men katterna bestämde sig för att det var roligast att vara där det var som mörkast för mig och kameran, så jag blev inte jättestolt över bilderna direkt.
 
Mattes (min) finaste ägodel :)
Ser lite kul ut när Oskar kikar fram där bakom.. :D
Fina tjejen♥ svart katt i det ljuset var inte det lättaste..
Snyggingen Lukas! ♥
Oskar tyckte inte om pappas katt Lukas.. fy vilken läskig hankatt tyckte han.
En liten Dixie.
SÅ otroligt stilig bland höstfärgerna!
Min vackra pojk♥

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2013-10-13 22:24:58

sv; men vill man va fin får man lida pin ;)

Postat av: irma

Publicerad 2013-10-13 23:00:37


Hej!
kika gärna in på min blogg om frisör livet. Här kan du läsa om allt ifrån hårvårds tips och produkter till härliga höstuppsättningar och nya trender!

Välkommen

Postat av: Kicki Hagström

Publicerad 2013-10-14 12:30:26

Dom är så snygga våra kissemissar <3

Svar: Japp!
Jessica Hagström

Postat av: Lotta

Publicerad 2013-10-14 15:20:13

Hur många katter har du? :)

Postat av: sannas rum

Publicerad 2013-10-14 17:14:55

Hej, ser att du använder en av mina designer, men har ändrat i den. Skulle önska att du lägger tillbaka mina länkar i och med att det är jag som har gjort den, eller att du tar bort den helt och gör din egen :)

Svar: Jag vet inte hur man lägger till det utan att förstöra hur det ser ut nu för det var inte jag som tog bort länkarna. Så om du hjälper mig med hur man gör så kan jag göra det.
Jessica Hagström

Postat av: sannas rum

Publicerad 2013-10-14 18:23:13

Okej, då vill jag först veta vem som tog bort dem för dig :)

Svar: En som jag gick i gymnasiet med :)
Jessica Hagström

Postat av: sannas rum

Publicerad 2013-10-14 18:44:47

Okej, och har den personen en blogg, för jag behöver prata med den personen angående vad upphovsrättsbrott är för något :)

Postat av: sannas rum

Publicerad 2013-10-14 18:44:58

Alternativt en mailadress.

Svar: det var bara en tjej som skulle hjälpa mej att koda, har ingen kontakt med henne idag. :)
Jessica Hagström

Postat av: sannas rum

Publicerad 2013-10-14 18:53:12

Okej, men isf vill jag att du tar bort min design helt för detta är ett brott, din blogg är just nu ett brott mot upphovsrättslagen, så om du inte vill hjälpa mig så kan jag inte hjälpa dig. Så vänligen ta bort allt som är mitt.

Svar: Kan du inte hjälpa mig att få dit dina länkar då?
Jessica Hagström

Postat av: sannas rum

Publicerad 2013-10-14 19:20:36

Som sagt vill jag ha kontakt med personen som har gjort detta för dig, annars får jag anmäla den som har bloggen som brutit upphovsrätten, och det är ju du. Så som sagt, du får ladda ner en annan design eller ladda ner min igen och lägga in den, men så som det ser ut nu är inte okej då jag har gjort halva bloggen + grafiken.

Svar: Jag letar efter en ny mall, men det är alltså okej att ladda ner samma från dig om jag har kvar länkarna? Och så behöver du inte anmäla mig. Jag visste inte om det här.
Jessica Hagström

Postat av: sannas rum

Publicerad 2013-10-14 19:39:41

Japp, det är okej att ha mina grejer om man inte tar åt sig äran för dem = man har kvar länkarna. Det är ganska underförstått kan jag tycka + att det står i användarvillkoren.

Svar: Jag satt bara där medan hon fipplade med datorn.Förlåt gånger 100 säger jag och menar det verkligen.
Jag gör om och gör rätt. Ändra färger, header och typsnitt var okej vad jag förstod.
Jessica Hagström

Postat av: sannas rum

Publicerad 2013-10-14 19:59:53

Yes, det är helt okej att ändra i designen men man får inte ta bort mina länkar.

Svar: Okej, håller på just nu :) det där med "headerbilder" på sidomenyn ska också vara kvar trots att jag har min egna header?
Jessica Hagström

Postat av: Emmy

Publicerad 2013-10-14 20:06:03

Åh, vilka underbara bilder!

sv;
Riktigt schyst där! Tror många kan ha nytta av din guide :)

Postat av: Emmy

Publicerad 2013-10-14 20:06:10

Åh, vilka underbara bilder!

sv;
Riktigt schyst där! Tror många kan ha nytta av din guide :)

Postat av: sannas rum

Publicerad 2013-10-14 20:55:11

Nej det behövs inte om du gör en egen header.

Postat av: sommarblom.blogg.se

Publicerad 2013-10-15 12:51:28

Gud vilka fina foton!

sv: Kul att du gillade tipset :D

Postat av: Johanna - A dream as model ♥

Publicerad 2013-10-15 16:38:58

fina katter :D

Postat av: Emelie T

Publicerad 2013-10-15 20:53:50

Härliga bilder! :D

Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Publicerad 2013-10-16 14:28:44

Vilka fina katter:)

Postat av: Susanna

Publicerad 2013-10-16 19:47:18

Vad stor Oskar har blivit :D Fina bilder också!

sv: Jaa, man fick liksom ändra både brännvidd och fokus för att komma lagom till motivet! Och så testade jag att komma suupernära, det var verkligen jättesvårt att hålla händerna stilla haha ;)

Postat av: Tyra

Publicerad 2013-10-20 05:48:15

Otroligt fina bilder! Det är så funa djur även om ajg inte är en katt människa så är dom otroligt vakra :)

Postat av: Isabelle

Publicerad 2013-10-21 18:53:18

Jag gillar dina kattbilder en massor!Jag tycker att bilderna på den svarta katten är super;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela