JESSICA HAGSTRÖM

Halloween!

Publicerad 2013-10-27 20:18:00 i

Igår blev det en Halloweenfest hemma hos min pappa, det var riktigt roligt lär jag säga!
Det var faktiskt väldigt lyckat, duktiga pappa gjorde det väldigt snyggt hemma.
 
Istället för ord så blir det bilder:
Finns många fler bilder men jag vill inte lägga upp bilder där några personer syns ifall dem inte vill det.
Innan jag och mamma gick över till festen. :) 
En liten bildbomb från gårdagen. :D
Blev lite jobbigt att städa idag men ska man ha roligt får man faktiskt tåla att behöva städa också.

Kommentarer

Postat av: Sanna J Bizzozero

Publicerad 2013-10-27 21:09:59

Svar: Ja :) vad kul, ja verkligen!! :))

Postat av: Emelie

Publicerad 2013-10-27 23:17:34

Vad mysigt det blev! :)
sv: Ja, verkligen! Det är bara katter med blåa ögon som är söta hehe, de andra är otäcka ^^

Postat av: johanna :)

Publicerad 2013-10-28 12:29:13

men gud vad roligt! älskar när man går "all in" och pyntar lite för mycket än för lite. :D

ska på halloween "fest" på onsdag och hoppas dom har pyntat lite fint som hos ser :D

Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Publicerad 2013-10-28 14:56:58

Vad roligt med halloweenfest:)

Postat av: yasmine modell mamma och fru

Publicerad 2013-10-28 18:34:03

ja vi försöker nu ska det bli en mysig måndagskväll
kraaam

Postat av: Johanna - A dream as model ♥

Publicerad 2013-10-28 20:11:27

så kul! :)

Postat av: Susanna

Publicerad 2013-10-28 21:34:51

sv: jaa, låter kul! kan man fler inställningar än jag kunde då blir det säkert jättefina bilder haha :) inomhus där vi var så bilderna blev mörka och suddiga :/

Postat av: Emelie

Publicerad 2013-10-30 16:50:10

Åh, underbara bilder! Önskade att jag gillade Halloween och klädde ut mig och fixade med pumpor!:) Haha, men du verkar ha haft det sjukt kul enligt bilderna, och måste ha varit kul när det var så mkt pynt!

Svar: Haha, ja! Han är en liten hund som är sexrasig, han finns inom kategorin "Luckie" på min blogg om du vill kika och om jag inte har några bilder i flödet!:) Veterinären är inte rolig då alltså!;)
Jag skulle vilja ha ett akvarium >.< haha!
Jag tycker inte heller att det är djurplågeri men alla har sina åsikter.. :/ Jag funderar på att börja ta ut min katt, det kanske kan vara lite kul för henne om hon nu vågar röra sig!:) Och som du sa, så länge man inte drar i den tycker jag det är helt lugnt.. :) Jag fick nämligen höra det direkt när det kom till att jag ville ta ut henne så som dig, du fick mig att vilja det nämligen!:)

Postat av: Lotta

Publicerad 2013-10-31 08:07:47

Sv: Tack, han är verkligen jättegosig :) och härliga bilder! Jag vill också på Halloween-fest! :D

Postat av: Jasmine Jasse

Publicerad 2013-10-31 18:39:31

Jättefina bilder, jätte snyggt! Kul med halloweenfest, kram :D

Svar: Tackar, det var superkul! :DKom inte in på din blogg så jag får svara så här istället...?
Jessica Hagström

Postat av: Louise

Publicerad 2013-11-01 16:51:54

Ni gick all in med halloween party ni ;)

Postat av: Josefin

Publicerad 2013-11-02 20:03:02

Vilka häftiga dekorationer! :)

Postat av: MATILDA

Publicerad 2013-11-05 09:12:28

snygg du är =)

Postat av: FromNadaToPrada

Publicerad 2013-11-07 19:27:26

Daaamn, den festen måste ha varit lyckad!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela