JESSICA HAGSTRÖM

Fiskfoto.

Publicerad 2013-10-20 20:06:23 i fiskarna, fotografering - djur,

I brist på andra bilder får det bli lite fiskbilder, jag har ju faktiskt en kategori till dem så varför inte? 
 
Jag fotar väldigt sällan våra fiskar, mest för att det är så himla omöjligt med fiskar som för sjutton inte kan vara stilla i en sekund! Haha, nästan helt omöjliga djur att få med på bild!
Dessutom är det väl kanske det tråkigaste man kan blogga om enligt er läsare?
Våran nyaste familjemedlem, hihi :) den föddes i mitt akvarium för några veckor sedan. 
Min fina lilla mal, brukar kalla den för Malis. xD
Mammas ena lite större jättefina mal! 
Legolas, blå gurami.
Två av fem kopparbarber.
Regnbågsfisk, gissa vad hon heter? Just precis, Jessica. Varför? Jo, för att min mamma fick bestämma. ;)
En av fem likadana platy som föddes i mitt akvarium för ett bra tag sedan. 
Mina två otocinclusar.
 
Det här är bara en bråkdel av alla fiskar vi har, för vi har sammanlagt 3 akvarier. :) 

Kommentarer

Postat av: ebba

Publicerad 2013-10-20 20:40:43

fin blogg :)

Postat av: Johanna - A dream as model ♥

Publicerad 2013-10-20 21:13:36

fina bilder :)

Postat av: Sanna J Bizzozero

Publicerad 2013-10-21 17:14:27

Svar: Ja det var jätte gott, riktigt god!! :)

Postat av: Rebecca

Publicerad 2013-10-21 18:36:43

fina bilder ^^

Postat av: Susanna

Publicerad 2013-10-21 22:24:59

Det blev ju rätt fina bilder tycker jag, även fast de är tagna genom glas (om du inte har undervattenskamera? haha)!

Postat av: Tyra

Publicerad 2013-10-22 15:21:43

sv; haha jo alla är olika, jag har lite svårt för vissa katter, men dom flesta funkar :)
Jag kommer ihåg när min familj hade massa fiskar, dom var så intressanta i början men efter två veckor var dom inte så roliga längre och ajg var typ 6 år haha

Postat av: Lotta

Publicerad 2013-10-22 20:21:10

Sv: Jaha, vad roligt för det är det mellan mig och mina föräldrar också :D Så himla smidigt att bo nära föräldrarna ju =)

Postat av: Livetmeddjuren

Publicerad 2013-10-22 20:56:22

Vilka fina bilder och fiskar! :D

Postat av: Emelie

Publicerad 2013-10-23 14:38:55

Härliga bilder på fiskarna, de känns så färgglada!:D

Svar: haha, ja, men det är skumt x) haha! Jag hittar alltid ngt intressant, speciellt bilder :3 och jag älskar verkligen den svarta sötnosen du har!<3 haha!
Ja, precis! Jag har nog inte alltid vettiga inlägg heller, men ändå finns de folk som läser!:)

Och ja, visst är hon söt?:) Älskade henne från de jag såg henne och så fick jag hem henne!:) Snart kommer det dock en liten till, :) Så kommer ha två katter i slutet av året!:)

Postat av: Elin

Publicerad 2013-10-23 21:32:43

Tjena !
Jag har dragit igång en veckans blogg tävling, kika in och anmäl dej :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela