JESSICA HAGSTRÖM

10 saker..

Publicerad 2013-10-03 21:21:37 i

.. ni inte visste om mig!

1. Jag satt i en myrstack när jag var liten, det är därför jag är livrädd för myror nu.
2. Jag kan inte hålla reda på mina prylar, allt tycks försvinna förr eller senare.
3. När jag var liten hade jag två möss, Ping och Pång.
4. Katt blev inte mitt favoritdjur förrän 2010 när Hans och Lukas kom in i mitt liv, innan var det hund.
5. Jag är volontär på ett katthem.
6. Jag är sjukt flygrädd men ändå älskar jag att resa.
7. Vill så hemskt gärna skaffa en tatuering (katt-tassar).
8. Min telefon åker i golvet minst en gång per dag och den har fortfarande inte gått sönder. 
9. Jag planerar att köpa ett nytt objektiv snart.
10. Jag har minne som en guldfisk så jag har börjat skriva upp allt jag ska komma ihåg på lappar. (som jag oftast ändå glömmer bort att ta med/titta på/vart jag har lagt lappf*n.)
Ja, hur gammal var jag här då, ett år? ;)

Kommentarer

Postat av: Matilda 17 år och rullstolsbunden

Publicerad 2013-10-03 21:33:00

Meeeen så söt!

Postat av: Tyra

Publicerad 2013-10-04 04:44:59

sv; Okej så det ligger i din familj också?? Jag har fått der ifrån min farmor som har ett blått och ett grönt fast motsatt sida av vad jag har :) Ja det är ju lite tydligare, men i vissa ljus så kommer ju folk fram och kollar extra mycket för på mig syns det inte hela tiden, med blått och brunt blir det mer skillnad :)

Postat av: Amanda

Publicerad 2013-10-05 09:48:04

Förstår det. Söt!

Postat av: Johanna - A dream as model ♥

Publicerad 2013-10-06 18:01:04

intressant att läsa :)

sv: okej intressant att få veta :D

Postat av: Sofie

Publicerad 2013-10-19 13:21:10

Är din ögonfärg natulig? sjukt coolt! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela