JESSICA HAGSTRÖM

Fotat trav.

Publicerad 2013-05-16 18:59:01 i

Som sagt så har jag ju varit på trav i tisdags, det var superkul att äntligen få fota det igen!
Tråkigt bara att Helios fick startgalopp och kom sist i mål typ, men om kusken hade puttat igång hastigheten så hade han antagligen inte legat sist för den hästen har absolut stor kapacitet för detta. 
Men det var bara bra att kusken lät honom gå "sakta" för att inte slita ut honom i onödan.
Hade han inte galopperat alls är det nog ingen tvekan om att Helios hade legat bland de första!
Den hästen är grym. Så det så. Han har det i generna, brorsan Frasse är riktigt duktig! 
 
Visst är han vacker? ♥
Alla dessa bilder är tagna innan loppet, under loppet var jag alldeles för upptagen med att vara nervös och försöka se vart han ens var någonstans.

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2013-05-16 19:32:27

Svar; jag är på Kos:) en ö!:) googla vettja!:) och här fryser man då inte;) vart är det du ska?:)

Postat av: Susanna

Publicerad 2013-05-17 09:36:32

sv: Ja jag brukar försöka ta åt mig av det varje ny termin, att man ska vara jätteduktig i år så att man får det lite slappt och skönt på slutet... men det brukar aldrig gå! Men 17:e gången gillt kanske? Haha :)

Postat av: Maria

Publicerad 2013-05-17 11:59:51

Riktigt bra bilder! :)
Vill också fota nåt sånt, trav, fotboll eller nåt, inte fotat på jättelänge nu ^^

Postat av: Polar Drag

Publicerad 2013-05-18 01:44:35

Sjukt bra bilder.
Har testat fota häst förr men jag lyckas alltid få benen suddiga. Tycker det är skit svårt att fota just hästar men fåglar är lättare vilket är konstigt då det bör vara tvärtom eftersom fåglar är det svåraste djuret att fota. ;)

Postat av: bbecka

Publicerad 2013-05-19 13:16:34

Helt otroligt fin!
hoppas du får en härlig dag. :)

Postat av: Bexx

Publicerad 2013-05-20 11:24:28

Fina bilder du tar:D! Vilken kamera använder du?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela