JESSICA HAGSTRÖM

Dag 16, en perfekt dag enligt mig.

Publicerad 2013-02-24 18:49:51 i åsikter,

Oj! En perfekt dag kan vara mycket det.
 
Det kan vara en dag med pojkvännen beroende på vad vi gör.
Det skulle vara helt underbart om vi åkte till järvzoo och sov över på det där varghotellet med utsikt över vargarna, man har en tjock glasruta mellan rummet och vargarnas plats :) tänk att vakna och se en varg utanför fönstret och veta att den inte kan göra något mot dig. Givetvis måste vi ju isåfall gå in på järvzoo och kika och fotografera alla djuren jag kan se också, fotografera är alltså viktigt för att dagen ska bli perfekt!!
(annars har jag ju inga bilder att visa er senare... ;))
 
Det kan också vara att vi åker till Stockholm över en dag och går in på aquaria och gröna lund och bara har kul tillsammans, efter det kanske vi kan sätta oss och käka på någon liten restaurang på hemvägen.
 
En annan sorts perfekt dag är en djurfylld dag på något vis. 
Det kan vara att vi åker till stallet där mammas trav-delägarhäst står. 
Då menar jag inte att det är perfekt när vi bara är där någon timme och går runt en snabbis och säger hej till hästarna och tar några foton på Helios (hästen) i hagen.
Jag menar att det ska finnas kattungar och någon hund jag kan leka med, det måste vara fint väder och Helios måste vara i hagen så att jag kan fotografera honom.
Jag vill även att vi ska grilla med människorna vi känner bäst som brukar vara där och ha roligt.
 
Annars är det helt underbart att åka på hingstutsläpp då hingstar släpps ihop i en stooor hage.
Givetvis måste jag ha min kamera laddad till max då så att jag kan visa en massa vackra hingst-bilder för er senare på dagen! Efter att ha varit på det skulle det vara underbart att åka hem till någon som har hund för jag älskar att leka med hundar, det är så himla roligt! Väl hemma hos den personen vore det gott att grilla!
Personen får gärna ha katt/er också som jag kan leka med när hunden tröttnar. ;)
 
Annars är det väl svårt att ha annat än perfekta dagar utomlands? Jag ska ju till Grekland i sommar och då kommer hela den veckan vara fylld med perfekta dagar och det ska bli så himla skönt. 
 
Det finns så himla mycket som skulle vara en perfekt dag, det här är bara exempel.

Kommentarer

Postat av: MartinaOlsson

Publicerad 2013-02-24 19:29:10

sv; haha ja, det är deras ensak ;)

Postat av: Linaღ

Publicerad 2013-02-24 20:26:18

sv; ja om man gör det på rätt sätt :D

Postat av: MADDISENJ

Publicerad 2013-02-24 20:35:44

vilken snygg sminkning

Postat av: Anna | Lauana

Publicerad 2013-02-24 20:39:45

SV; Jaa ojaa! Skönt, vi har lov nästa vecka :D

Postat av: J O Y ▲

Publicerad 2013-02-24 20:41:40

sv: Åh visst är dom söta!
Leopardkatter är så söta hihi. :}

Postat av: Josefin

Publicerad 2013-02-24 21:11:48

Vilken fin blogg du har! c:

Postat av: Cajsa

Publicerad 2013-02-24 21:17:47

hehe det tycker jag att du gör rätt i! :D

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛

Publicerad 2013-02-24 21:39:45

Riktigt fin bild!

Postat av: Ellinor

Publicerad 2013-02-24 22:12:14

sv: Tack! :) Hehe ja smaken är som baken!

Postat av: Maria

Publicerad 2013-02-24 22:28:33

Låter som rätt så perfekta dagar! :)
Ni får ta och åka till Järvsö i sommar, det är ju mysigt att gå runt där (: Gillar när ekorrarna springer runt där överallt ^^

sv: aa du får göra det, hoppas du lyckas sluta med det på något vis! :)

Postat av: basebollivet.blogg.se

Publicerad 2013-02-24 23:43:04

Låter verkligen som en perfekt dag.

Postat av: Susanna

Publicerad 2013-02-25 09:37:23

Låter som jätteroliga saker, speciellt det där med vargarna :)

sv: Ja precis! Har kollat på det sen jag var liten, så det har blivit lite som en tradition. Men 80% av låtarna är verkligen DÅLIGA, resten är i de flesta fall okej men inget speciellt. Får se hur det blir nästa år, haha!

Postat av: Liborius

Publicerad 2013-02-25 12:35:37

det är riktigt svårt och säga hur en perfekt dag ser ut:)

Postat av: Cajsa Lindahl

Publicerad 2013-02-25 17:20:14

hehe...xD
allt bra med dig då? :)

Postat av: Emelie Petersson

Publicerad 2013-02-25 19:21:26

Vilken söt katt och så härligt med sol å värme :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela