JESSICA HAGSTRÖM

Vintern är här.

Publicerad 2013-12-06 11:07:01 i katten Lukas, vardag,

Då har den långa, hemska, eländiga, dryga, jobbiga och dumma vintern börjat.
 
I Gävle började det snöa igår och idag är det helt kritvitt ute, ska det vara snö så ska det absolut inte vara mer än så här enligt mig, för då blir det alldeles för mycket.. det är så himla drygt med snö!
Men den turen har jag ju inte, det kommer säkert bli helt otroligt mycket äckelsnö denna vinter också.
Så här ser det ut just nu där jag bor. 
Inte så mycket snö på balkongen än, men det kommer väl. 
Lukas blev ju glad och nyfiken i alla fall! Katten alltså.
Han rusade dock in när jag gick in, tror det blev lite kyligt för tassarna.♥
 
Någon dag när det är lite mer plogat och inte snöar så ska jag ta ut Oskar, det blir hans första kontakt med snö utomhus.
Ska bli jättekul att se hur han beter sig, ska filma och fota då!

Kommentarer

Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Publicerad 2013-12-06 11:50:58

Tack så mycket:) Vad kul att du gillar dem:)

Postat av: Linda

Publicerad 2013-12-06 12:13:07

Underbar blogg! :)

Svar: Tack så mycket!
Jessica Hagström

Postat av: Susanna

Publicerad 2013-12-07 22:36:58

sv: Nej jag kände mig också riktigt grön på det haha :) Men jag använde bulb på slutartid, relativt högt bländartal också. Så med bulb börjar den ta kort när man trycker ner (precis när man ser att ett fyrverkeri smäller) och så slutar den ta kort när man släpper upp knappen igen, så får man hålla nere den kanske 1-3 sekunder eller något, vad som känns lagom :)

Postat av: yasmine modell mamma och fru

Publicerad 2013-12-07 23:38:25

jo det hade vi faktist.
nu ska jag ta och försöka sova hoppas du har en fin kväll
kram

Postat av: Tyra

Publicerad 2013-12-08 15:39:49

Åh du anar inte hur mycket man saknar den svenska snön när man inte får uppleva den :(

Postat av: Mikael

Publicerad 2013-12-13 07:16:56

Hejsan, vilken fin blogg du har Jessica!

Jag hoppas det är okej att jag skriver detta här men jag undrar ifall du är intresserad av ett modeforum där man kan diskutera allt mellan himmel och jord som rör mode? Tanken är att hjälpa bloggare och andra med hemsidor att synas mer utan att behöva betala pengar. Eftersom vi har en hel del besökare så får man automatiskt fler läsare till sin sida om man gör bra inlägg, dessutom är man delaktig i en rolig gemenskap med likasinnade. Vi erbjuder också rabattkoder från välkända e-handlare, event, stylingtips och mycket mer. Om du bara vill läsa inlägg och inte bli medlem så är det helt ok men du får gärna visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta. Ha en fin dag! / Tack och kram från ModeMikael

Svar: Mode är väl inte riktigt min grej men tack ändå! :)
Jessica Hagström

Postat av: Mikael

Publicerad 2013-12-13 19:30:28

Nä, men jag tänkte det kunde vara kul endå ;) Hojta till om du vill ha VIP-koden :)

Postat av: MATILDA

Publicerad 2013-12-14 12:07:04

Så mysiga bilder! :)

Postat av: MATILDA

Publicerad 2013-12-14 12:07:12

Så mysiga bilder! :)

Postat av: Emelie

Publicerad 2013-12-15 17:11:48

Härligt med snö ju!:) Synd bara att den försvann så snabbt!:( Och underbara färger katten i översta inlägget har!:) Så söt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela