JESSICA HAGSTRÖM

Ny hårfärg & veckans fråga.

Publicerad 2013-12-21 12:48:00 i

Japp, igår skaffade jag mig en ny hårfärg istället för min jättetråkiga konstigt bruna färg.
Blev brunrött & jag är nöjd så länge det inte ser lila ut.
Det syns knappt på mina bilder att jag har bytt hårfärg så jag förstår om ni inte märker någonting... ;) 
 
Veckans fråga:
Snart är det julafton, har ni allting klart inför det? 
Det har inte jag. Vi ska göra pepparkakor idag och klä granen på måndag.
Sedan är jag klar med det jag ska göra... tror jag! 
Ja.. alltså.. ser ni någon skillnad? Knappt så jag gör det. Men i verkligheten är det fint! 
 
Måste även få beskriva mitt hat mot den eller dem som brände Gävlebocken inatt.. 
Alltså FY BUBBLAN vad det är fjantigt, omoget och dumt att det har blivit en tradition att den ska brinna!!
Den görs inte för att den ska brinna upp, kan inte folk fatta det någon gång? 
Den görs för att den ska få stå där tills den ska plockas ned! :( 
Så.. alla som någonsin varit med och bränt den... snällt sagt; FY PÅ ER, låt den vara förfasiken!!!!
Hatar alla som någonsin bränt den, haha. 
Tack för mig.

Kommentarer

Postat av: LIENE

Publicerad 2013-12-21 19:26:36

Det är en tradition att bränna ner bocken... kanske därför har det blivit oundvikligt.

Kul med ny färg, även om det inte syns här så mycket.

Postat av: Jonas

Publicerad 2013-12-21 19:28:20

Vacker!

Svar: Tack :)
Jessica Hagström

Postat av: frida

Publicerad 2013-12-22 17:05:25

vad fint det blev! :)

Postat av: Susanna

Publicerad 2013-12-22 23:58:22

Snyggt med håret :D Jag färgar också i en lite rödbrun ton för att få lite mer färg, min vanliga är så grå, har "råttfärgat" hår så känns nästan som grått ;)

sv: Åh, så skönt när man har en sån bra relation till sina djur :D

Postat av: patriciac.blogg.se

Publicerad 2013-12-23 06:00:25

Hoppas du får en fin julhelg:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela