JESSICA HAGSTRÖM

Julstämning + veckans fråga.

Publicerad 2013-12-01 21:03:00 i

I fredags blev det lite julstämning hemma hos min mamma som jag bor hos varannan vecka.
Hos pappa finns det inga julprylar uppe än, men det kommer denna vecka.
Man får inte ha något i fönstren nu eftersom några snubbar skulle komma och fixa med ventilerna vid fönstren, men efter det ska minsann julstakarna upp.
 
Jag har i alla fall fotat lite av det som finns hos mamma nu, julstakar, julstjärnor och mysbelysning på balkongen!
Jag tycker det är jättemysigt i juletider med alla lampor och prydnader, finns inget negativt med julen.♥
Längtar riktigt mycket till julafton nu, men jag har bara börjat med alla julklappar än..
 
Har ni köpt julklappar än?
 
Bakat lussekatter med mamma har jag gjort också, blev jättegott! 
Julstjärna i vardagsrummet. Ursäkta bilden, som vanligt såg den bra ut i kameran och blev dålig i datorn. Suck.
Ljusstake i köket är väl ganska självklart? 
Julfint på balkongen!
Och den självklara julstjärnan inne i mitt rum. Så klart.

Kommentarer

Postat av: Sara Modigh - En blogg om psykisk ohälsa

Publicerad 2013-12-01 21:40:05

Jag har köpt julklappar till typ halva familjen :)

Postat av: Emelie

Publicerad 2013-12-01 23:17:50

Härliga bilder, och december!<3 haha!
Har inte hunnit med att köpa en enda julklapp ännu xD

Sv: Ja, gud.. Det kan vara jobbigt med de ibland, men jag tycker du lyckades bra nu :)) Sånt kommer jag försöka anstränga mig mer med till sommaren eller våren tror jag :)
Okej, då har jag lärt mig något nytt igen, har inte så mycket kunskap om katter än så länge :P
Haha, jag har typ inga pengar alls och måste handla julklappar så får bli typ något enkelt som kakor eller så till alla XD HAHA

Postat av: wrida.blogg.se

Publicerad 2013-12-02 16:46:19

Jag har köpt alla mina! :D Köpte mina sista igår! :D

Postat av: vera

Publicerad 2013-12-02 20:31:47

oooo lussebullar ,,va gott!!

Svar: Ja, supergott! :D
Jessica Hagström

Postat av: yasmine modell mamma och fru

Publicerad 2013-12-02 23:47:38

så fint julpyntat
ja det är konstigt att han minns,.
men jag är glad han minns så mkt bra saker.
jag kommer ihåg saker från när jag var runt 3års åldern.
kraam till dig

Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Publicerad 2013-12-03 13:00:16

Men så mysigt:)

Postat av: Linda

Publicerad 2013-12-06 12:14:30

Vad fint det blev. :) Här är det också pyntat och klart. :)

Svar: Visst blev det :) vad trevligt! det är så mysigt med julpynt.
Jessica Hagström

Postat av: LIENE

Publicerad 2013-12-08 21:29:31

Så fina lussebullar.
Vi köper nog inga julklappar i år för min familj vet aldrig vad de vill ha ändå, haha.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela