JESSICA HAGSTRÖM

Hans & Lukas, bildbomb.

Publicerad 2012-04-25 19:53:00 i katten Hans, katten Lukas,

Var ute på balkongen nyss och fotade Hans och Lukas.
så jag tänkte väl att jag kunde lägga in bilderna här nu! :)

Vi kan börja med Hans.
är inte nöjd med bilderna alls, fynej.

Det var dom jag hade på Hans, plus två till som jag spar till en annan gång.
han va ingen fotomodell idag som ni kanske ser, han ville inte göra sej fin direkt
eller kolla in i kameran, utan det var sitta och stirra ut och bara sitta där också.

Nu tar vi Lukas!

Lite bättre bilder på denna fina katt! :) han är nog en liten fotomodell..

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela