JESSICA HAGSTRÖM

massa bilder!

Publicerad 2011-05-29 18:51:18 i

hejhej! :)

förlåt att jag inte har bloggat, tog en paus för att smälta att sonic inte finns längre..
det behövdes!

tänker inte sitta och skriva vad jag har gjort varenda dag efter de,
har haft kul iallafall.
sov hos älskling inatt, igår va vi på cruising litegrann i sandviken också.
idag har jag firat pappa som egentligen fyller imorgon,
men vi firade idag eftersom de är måndag imorn.

jag har även fixat slingor i håret! :)
så nu är jag fin igen.. jag passar inte i mörkt tycker jag! :s

kommer bli MASSOR av bilder nu.
dels från ridningen i tisdags, och bilder fram till idag som har blivit tagna.


detta är jag och dino, har ju pratat om henne förut men har inte haft bild!
här har ni henne på bild :)
uteritten gick ju otroligt bra, var superkul!
dock blev hon lite för pigg vid galoppen när vi skulle sakta av,
blev en bock där! hon ville springa vidare gammelhästen! :) ♥
annars skötte hon sej kanon därute.


sådär, lite olika bilder från helgen! :)
även en bild på "nya" håret.

Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2011-05-29 20:53:28

SV: dem är hur söta som helst! :)

Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Publicerad 2011-05-30 10:38:06

Svar. Usch ja :(



Ja, jag har fortfarande en pusselbit som fanns där, men som saknas nu. Den pusselbiten är min Lizzy, som vilar lugnt och stilla där uppe i himmlen nu :'( <3

Postat av: MADDES

Publicerad 2011-05-30 20:09:23

Ja usch jag förstår vad du menar :(

Postat av: Veronica

Publicerad 2011-05-31 13:13:42

Ja verkligen =)

Postat av: MELI

Publicerad 2011-05-31 13:18:03

sv: :D

Postat av: Sara

Publicerad 2011-05-31 14:16:20

Fina bilder :)

Postat av: lovisa

Publicerad 2011-05-31 14:20:25

sv: tack jag gillaren:D

Postat av: Maja - FOTO - fotogeniquee

Publicerad 2011-05-31 16:59:20

sv: Tack för din kommentar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela