JESSICA HAGSTRÖM

Kinna och London!

Publicerad 2011-07-26 22:07:45 i

hej ! :)

tänkte att jag lär ju lägga in ett inlägg här också,
för att jag åker till Kinna (nej, jag menade inte kina...)
imorgon, ca 50(!) mil med bil, ca 7 timmar.. fy bubblan vad tråkigt :(
får komma på något att göra. smsa med älskling såklart, given syssla! ♥
han kan få tiden att gå, så söt så :)
 
sen på torsdag åker vi till london!
jag, mamma, brorsan, mammas ex, hans mamma & pappa samt syster och hennes dotter och dotterns kille.
vi reser nog mest för att fira systern och mej, för att vi fyller samtidigt, 14 augusti! :)
men jag vet dock inte varför vi åker så långt ifrån det datumet isf...? xD

kommer sakna finaste pojken i världen.. :'(♥
för jag är borta tills på måndag faktiskt.
och han har varit sjuk sen i.. torsdags?
så ja, vi kommer ju inte träffas på en evighet! :( evighet för oss..

jaja, ville bara säga att jag är borta tills nästa vecka, like u care
haha...


Lukas, den lille busen!

titta vad fint han sitter :)

superstiliga Hans!

sitter också stiligt..?

älskling tyckte att jag skulle knäppa kort på mej när han höll i håret.. busfrö ♥

the one and only for me! ♥

Kommentarer

Postat av: Matilda

Publicerad 2011-07-26 22:35:10

Gud så bra, tack!

Postat av: Frida

Publicerad 2011-07-27 00:21:04

Katten satt stiligt! du har mycket coola ögon! :D



sv. Bra det! :D Ja :) Sant men sorligt :/

Postat av: alexandraeriksson [fotoblogg]

Publicerad 2011-07-27 00:49:18

Svar: Tack så mycket! :)

Postat av: Juliet&Pumipojken

Publicerad 2011-07-27 10:52:27

Svar: Tack, är väldigt nöjd med henne :)

Jättesöta katter, den helröda ser ut som min :)

Postat av: Matilda

Publicerad 2011-07-27 16:43:02

Så nice att åka till London, hoppas ni får det roligt :)

Postat av: Tess Cameron

Publicerad 2011-07-29 13:24:41

Halloj på dig! Hur har du det? Själv har jag precis kommit hemma till sverige igen. Tog silver i pop vocals och original songs, känns roligt =D Allt står på bloggen



va sööööööööööööööt din katt är =D

Postat av: Daniella

Publicerad 2011-07-30 20:00:40

svar: Vad kul! Jag ska också åka utomlands till spanien :) Vilken resa längtar du mest till, lodon eller kinna?

Postat av: Daniella

Publicerad 2011-07-30 20:05:21

Hej! Vilken hårfärg tycker du min kompis/bästa vän passar bäst i ? Blondt eller Svart? Kommentera det i mitt inlägg "Natta (:" TACK!

Postat av: Juicydoll ♥

Publicerad 2011-07-31 23:57:49

fan vad balla ögon du har. Har du ett brunt och ett blått eller är det linser? :O Om inte, sjukt ballt önskar att jag också hade 2 olika färger hehe

Postat av: Jennifer

Publicerad 2011-08-08 18:48:52

Hehe visst är dom, sover så sött på en ;) Jag har varit i London en gång och det är underbart fint! :) Islandshästar är även så jäkla mysiga :) KramKram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela