JESSICA HAGSTRÖM

my life´s back.

Publicerad 2011-07-14 19:28:47 i

hej :)

lär ju slänga in ett inlägg här.

har inte mycket att säga, men jag har massa bilder!
orkar tyvärr inte lägga in alla.. men några favoritbilder kan ni få se :)

ska även berätta att min pojkvän är tillbaka i bilden! ♥
hooppas detta funkar nu, han verkar iallafall allvarligare nu än förut..
han har nog inte varit så fruktansvärt gullig på länge som dessa senaste 2 veckor! :)
jag är löjligt kär. ♥ barnsligt hur kär man kan vara i samma pojke, i två år?!?!
okej, 1 år och 11 månader och några dagar för att va petig.. :O
jag älskar dej rasmus! ♥

iallafall, bilder! :)

vi börjar med djurbilder.

söta lukas sover sött!

och det gör fina hans också.

kommer man ner får man ta sej upp också..?

hans söta tassar

lukas

Hans

bus :)

myskillar! ♥

mitt upp i allt, kolla vilken söt liten kanin jag och älskling såg! aww!

såhär tyckte lukas om att få komma ut igen! :)
han lekte typ sandekorre/chinchilla/degu/gerbil och rullade i sanden, så söt♥

och hans låg och kikade på sin knäppa brorsa.. ;)

Smille! :)

Gizmo

var med mamma i stallet hos helios när vi fick se dessa!
gissa om jag smälte?! ville ta hem allihopa,
dock fick jag inte det bara för att vi har en katt redan.. blöh!

puss säger helios ! :)

dåså, nu tar vi resten som inte har något med djur att göra.

jag för längesen.. typ.

röda axlar ..

blomma!

jag en annan dag.

fiskning med älskling och hans kompis! :)

ett annat ställe med hjärtat.

jag i bilen påväg till västerås på cruising!

påväg.

fint ställe i västerås.

lär ju prova...

jordgubbar :)

det va alla bilder jag orkade visa denna gång.
hadebra.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-07-14 19:40:35

Bästa bloggen ever ;)

Postat av: Amanda

Publicerad 2011-07-14 20:30:23

Fina bilder! :)



Sv: Härligt att allt är bra! Det är det med mig också :)

Postat av: Mimmiiiss

Publicerad 2011-07-14 21:50:58

Besök och kommentera min blogg! Vore super gulligt! :)

Love

Postat av: Frida

Publicerad 2011-07-15 00:20:30

Fina bilder! Härligt att det är bra med pojkvännen nu :D



svar. Ja, det blir ju så :)

Postat av: Matilda

Publicerad 2011-07-15 11:55:31

Jättefina bilder, roligt att du och din pojkvän har hittat tillbaka till varandra :)

Postat av: Michaila

Publicerad 2011-07-15 11:56:59

Va söta då :D

Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Publicerad 2011-07-16 19:35:53

Vad kul för er! :)

Postat av: Lara ♥

Publicerad 2011-07-21 12:20:47

Sv; Ja, fina är dom! :D



Söta katter! :D

Postat av: daniella

Publicerad 2011-07-21 12:49:36

hej jag har startat en "dagens blogg" på min blogg!

anmäl dej för det kanske blir du ;)

kram och lycka till sötnos <3

Postat av: Mallan

Publicerad 2011-07-21 14:20:33

Vilka fina bilder :)

Postat av: Frida

Publicerad 2011-07-21 15:30:18

sv:tack :D

söta katter^^

Postat av: Sofia

Publicerad 2011-07-22 13:53:01

Är gärna med i dagens tävling på min blogg, "Mardröm" :) Ha en bra dag! / Holgersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela