JESSICA HAGSTRÖM

imorgon gäller det..

Publicerad 2010-06-30 23:01:48 i

imorgon får ja reda på vad jag kommer in på för gymnasie och linje..
det är ganska nervöst.
men jag hoppas på det bästa, som är it media på jb.
annars får jag hoppas på djurvård eller florist.
verkligen inte barn & fritid.. fattar inte varför jag ens valde det?!
vill inte jobba med barn, tyvärr.

men vi får se, som sagt.


idag så var jag hos katterna, finns nog nån bild,
men glömde kameran där, bra jobbat jessica.. bra..!
men när vi tänkte gå ut med dom så öste regnet ner,
och det åskade och blixtrade.
så vi gick in nästan direkt, asså vi tog ju självklart inte ut dom i regnet, men vi stog och kollade,
tills dom blev rädda för allt muller. :(

stackars katter. <3

och jag får inte ens träffa dom imorgon! :o omg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela