JESSICA HAGSTRÖM

internet har inte funkat..

Publicerad 2010-07-30 22:00:18 i

mhm, mitt internet har inte funkat sen jag skrev sist.. typ. :o
men nu är det tbx och det kan jag tacka min sötnos för. TACK. <3

nu har ja några bilder från olika dagar att visa er :)







dom hade.. kul?



hihi, från igår tror ja.. katterna satt och kollade ut när det regnade. <3
<- hans lukas ->

måste berätta om en händelse idag.

jag & älskling va ute med katterna, hanna och viviana hade precis gått,
då började det spöregna.
så vi tog katterna under taket som finns vid min port.
elr först tog vi in dom i porten och kopplade loss dom
(brukar göra det i porten så dom ska lära sej att hitta till rätt dörr.)
men vi bestämde oss för att katterna skulle få sitta under taket och kolla.
vi höll i dom ,men när dom lugnade ner sej så satte vi ner dom på marken, under taket.
helt plötsligt sprang lukas med världens fart upp i ett träd, under ett obevakat ögonblick :o
Hans darrade tom i min och älsklings famn, en av oss höll i han medans den andra försökte locka ner lukas. :(

jag blev jätterädd, såklart. min katt var ju högst uppe i ett träd, som vi inte kunde komma upp i ! :(
slutade med att vi fick ner han och gick raka vägen in.

låter det som en rolig händelse? :o

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2010-07-30 22:04:44

fina bilder :D

Postat av: Wiilow [ foto tankar & känslor ]

Publicerad 2010-07-30 22:08:59

Tur att ni fick ner honom!

Det var ett spännande ögonblick!



Jätte fina bilder tycker jag.



Var gärna med i min veckans blogg om du vill =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela