JESSICA HAGSTRÖM

shopping

Publicerad 2014-03-05 23:25:00 i kläder&skor,

I tisdags åkte jag och vännerna till Uppsala för att shoppa och äta supergod mat, som faktiskt också var supergod.
Det var en riktigt trevlig och rolig dag lär jag säga trots att det blev jobbigt att köra.
Det var bara jag som hade körkort och det är 10 mil till Uppsala, sen skulle man hitta in till stan där och sen skulle man köra hem igen, riktigt drygt när man har ett värdelöst lokalsinne redan i Gävle! ;)
 
Men i alla fall.
Jag hittade två bh:ar och ett linne så det var helt klart värt det! 
Innan vi åkte ner hade jag även beställt två leggings och ett linne, så nu har jag en del nya kläder.
Bh:arna och linnet är från New Yorker i Uppsala, byxorna är från fyndiq.se.
 
Jag har ingen bild på det andra linnet som jag har köpt men det går att titta på här;
Jag lyckas inte hitta länken till mina andra leggings som jag inte heller har någon bild på,
men det ser ut som supertunna jeans ungefär, blåaktiga. :)

Kommentarer

Postat av: H A N N A ♥

Publicerad 2014-03-06 07:21:48

Sjukt snygga legging :D

Postat av: sussi

Publicerad 2014-03-06 08:37:04

byxorna ser sköna ut =)

Postat av: Michelle

Publicerad 2014-03-06 10:15:00

Så mycket snyggt!

sv: hahaha.. äsch då! :P

Postat av: amanda

Publicerad 2014-03-06 11:45:01

fina grejer, kul med nytt :D

Postat av: MATILDA

Publicerad 2014-03-08 11:51:09

snyggt!

Svar: Jaa :D
Jessica Hagström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela