JESSICA HAGSTRÖM

Grekland imorgon!

Publicerad 2014-08-24 18:40:35 i

Imorgon bär det av till Grekland, Korfu, det är jag och mamma som åker dit i en vecka.
Jag har inte riktigt förstått det än tror jag för jag har inte tänkt så mycket på det och vid det här laget brukar jag vara nervös över flygresan. 
Paniken över flygresan kommer nog snart, annars kommer den imorgon när jag är på arlanda, jag har nämligen alltid tyckt att det är hur läskigt som helst att flyga. :( 
 
Det har gått så segt med bloggandet ett tag nu men efter resan kommer jag komma hem med så otroligt många bilder att visa här på bloggen. :) 
Bild från förra året när vi reste till ett annat ställe i Grekland.
 

Kommentarer

Postat av: Nelly

Publicerad 2014-08-24 19:51:43

Åh, så roligt :) Hoppas det går bra med flygandet och att du får en trevlig resa ^^

Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Publicerad 2014-08-28 13:50:30

Hoppas du har en fantastisk resa:)

Postat av: Robyn

Publicerad 2014-08-29 18:23:07

Hoppas att du har det härligt i Greklandssolen!!

Svar: Jag har haft det jättebra :D
Jessica Hagström

Postat av: KMStyle

Publicerad 2014-08-29 22:29:00

vad härligt!:)

Postat av: LIENE

Publicerad 2014-08-31 19:51:53

Tack för kommentaren till teckningen :D

Hoppas det gick bra att flyga och att du har det toppen!

Postat av: Susanna

Publicerad 2014-09-02 09:27:34

Åh hoppas att det gick bra med flygningen och hoppas att du har/haft det bra i Grekland!

sv: Nej en timme tycker jag definitivt är värt :) Skönt att det funkar :D

Postat av: ebba:)

Publicerad 2014-09-03 09:17:00

Hej! Just nu pågår en tävling på min blogg där du kan vinna en selfie-fjärrkontroll till mobilen + en popcornmaskin. Delta du med! Kram :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela