JESSICA HAGSTRÖM

En liten bild..

Publicerad 2013-11-25 22:35:00 i fotografering - natur,

Nu innan man ska sova. :)
Jag hatar verkligen att bloggen drar ner bildernas kvalité OTROLIGT mycket, det är nästan så jag vill byta design igen bara för det. Bloggen gör mina bilder kassa, för på alla andra ställen än just bloggen ser mina bilder klockrena ut, men här blir nästan alla suddiga och konstiga. Usch.
 
I lördags fotade jag vatten med lång slutartid seriöst för första gången i mitt liv, blev bland annat så här:
Jag är nöjd, det var ju första gången någonsin. Man lär ju börja någonstans, hade dessutom inte med mig mitt stativ.

Kommentarer

Postat av: skandalbeauty.blogg.se

Publicerad 2013-11-25 23:04:37

såååå otroligt fin bild!

Postat av: Kimmey ~ Kung varje dag

Publicerad 2013-11-26 07:51:17

Fin bild! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-11-26 14:56:34

Jättefin bild! Blir också sugen på att prova vatten-bilder nu. :)

Postat av: Fotograf Maria Carlsson

Publicerad 2013-11-26 14:56:52

Jättefin bild! Blir också sugen på att prova vatten-bilder nu. :)

Postat av: Susanna

Publicerad 2013-11-27 18:35:56

Åå vilken fin bild!! Vill också testa att fota mer med lång slutartid men det känns som om det kräver mer förberedelse (och gärna stativ som man ska släpa med sig)!

Måste också ge komplimang för den sjukt snygga bloggdesignen du har :D

sv: Jaa jag förstår vad du menar, så jobbigt och ögonen blir fel färg med blixt och allt DESSUTOM!

Postat av: Emelie

Publicerad 2013-11-28 00:33:14

Jag har länge försökt mig på dedär med vatten... Har lyckats få en bild jag blivit nöjd med utan stativ och sen är jag inte helt för grym på detdär med inställningar! Men denna bilden blev jättebra, du borde vara stolt! Det är inte lätt utan stativ!:)

Svar: Jag vet inte hur länge hon hade det, men det var inte länge iaf. Hon hade fått de gula redan vid 10 veckor vet jag, sen hur nära inpå vet jag inte :o
Jag har till och med fått fram julkänslan nu, och det är skönt! Jag vill inte handla julklappar heller egentligen, vet inte vad jag ska köpa och sen drar det iväg med helt för mkt pengar x) Lite vill jag ju ändå ha över i månaden x)
Åh,

Postat av: Hanna

Publicerad 2013-11-28 12:41:34

Superfin bild! Har fortfarande aldrig testat att fota vatten så, men är väldigt sugen på att göra det! Testa att spara dina bilder i photoshop via "save for web & devices" istället för det vanliga spara som. Plus om du minskar ner bilden till den bredden som din blogg är, det hjälper fett mycket! hade också problem med att mina bilder fick sämre kvalité, men dett har löst det för mig :)

Gillar verkligen bilden, superhärlig :D

Postat av: Lotta

Publicerad 2013-12-01 10:39:11

Sv: Jaa, verkligen :) och riktigt fin bild!

Postat av: yasmine modell mamma och fru

Publicerad 2013-12-01 16:00:35

ja kalas är alltid kul för både små och stora, ha en fin första advent kram

Postat av: jennifer delin

Publicerad 2013-12-03 13:54:46

superfin bild jessica!! :) duktig du är

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela