JESSICA HAGSTRÖM

Eländigt!

Publicerad 2013-08-27 18:50:00 i katten Lukas,

Min hals har fått något tok för sig de senaste dagarna, jag sitter och hostar och harklar mig och det är inte det lättaste att försöka prata heller för den delen, ibland får jag inte fram ett ljud innan jag harklar mig.
 
Fick precis en hostattack som när man sätter något i halsen, fast nu stack det till i halsen istället, det liksom "retades" och ögat började rinna.. Såg ut som om jag var ledsen, men det är jag inte. ;) 
Känns irriterande i halsen precis hela tiden nu..
 
Men för att prata om nåt annat så har det varit väldigt fint väder ute i några dagar, lite synd att jag är för lat för att åka iväg och fota för jag har en fotoidé som säkert ska kunna bli av inom kort. :) 
 
Den enda vettiga bilden jag kan bjuda på just nu är från igår när jag och pappa var ute med Lukas och vi träffade hans morfar Sisu som bor i porten bredvid. :) 
Sisu var inte så glad över att se barnbarnet.
Som sagt, inte så glad.
Behöver jag säga att våran Lukas är den mörka katten? 

Kommentarer

Postat av: Johanna - A dream as model ♥

Publicerad 2013-08-27 19:34:38

usch vad jobbigt krya på dej !

nää vad otrevligt med katter som bråkar :/

Postat av: Milina

Publicerad 2013-08-27 23:31:09

Jaa, det finns tillomed ännu mer former :)
Jag har 5an (som man ser i min header)

Postat av: Emelie

Publicerad 2013-08-28 00:59:07

Svar: Haha, nej, det är det verkligen inte! Han är faktiskt mkt finare än en renrasig, gillar inte den rasen helt dock:/ Tycker de ser så läskiga ut xD
Och krya, det med halsen lät verkligen inte bra:/

Postat av: myrins fotografi

Publicerad 2013-08-28 18:19:17

alltså åh, katter är det bästa som finns haha!

Postat av: Sophie - Foto & Livsstilsbloggare i Karlstad!

Publicerad 2013-08-28 22:08:05

De bästa jag kan tipsa om är nog att när du länkar bloggen skriv inte för mycket använd ett spännande ord i det senaste inlägget! Hoppas du förstår hur jag menar :)

Postat av: Mirjam

Publicerad 2013-08-29 13:54:14

Gulliga katter :)
Fin blogg btw!

Postat av: Susanna

Publicerad 2013-08-29 20:57:23

sv: Jo kanske det, har inte jättebra koll haha :) Men då kanske det är siames någonstans i släkten som är blandat med något annat kanske? :)

Postat av: anna

Publicerad 2013-08-30 18:24:59

Jobbigt med hosta, hoppas det går över snart. :) Svar: Ja, grejen med frågorna är ju att man ska få veta lite om varandra och att man ska länka varandra. Tråkigt om du inte vill men alla gör som de vill. :)

Postat av: ˟ Photospiration

Publicerad 2013-08-30 21:10:23

Svar: Det hade jag verkligen, det var alldeles underbart! :)

Postat av: Lotta

Publicerad 2013-08-30 21:18:27

Sv: Jag skulle vilja ha självlockigt, tjockt hår. Mitt är verkligen jättetunt :/

och shit vad arg han ser ut att vara! Inte din alltså utan den andra katten :p

Postat av: Maria

Publicerad 2013-09-01 01:27:53

Uscha va jobbigt att vara sjuk, och just sån där rethosta och när det kliar i halsen brukar vara otroligt jobbigt :/ Hoppas det blir bättre snart! :)
Vad är det för fotoidé du har? (: Och riktigt fina bilder, och fina katter såklart :)

sv: Sjukt sent svar, menmen, har inte varit så aktiv på bloggen nu i sommar ^^

men haha, vilken fuskis som använde auto ^^ fast det kanske var lika bra, vem vet hur bilderna hade blivit annars? :P
Det är ju jättebra att ha flera som fotar så, tror det var mamma, pappa och min bror, kanske nån mer, som fotade på min student :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela