JESSICA HAGSTRÖM

Smille 13 år. <3

Publicerad 2012-09-30 11:02:00 i katten Smille,

Godmorgon världen!
har haft en riktig skithelt hittills, med ont i halsen, ont i nacken och ont i huvudet.
och då menar jag alltså riktigt enormt ont! :(
 
igår va jag på lite fest hos min vän hanna, och det var kul :)
i fredags låg jag hemma med typ hur ont som helst överallt, kul liv man hade den dagen.
idag ska jag och mamma till stallet och mysa med pållar!
kanske finns katterna kvar där men det tror jag inte.. dom har nog åkt hem till sina nya hem :( buhu!!
 
Men nu när jag ändå pratar om katter, vår Smille är nu med största sannolikhet 13 år gammal!
vi vet inte exakt datum på hans födelsedag, men någon gång i september tror mamma att han fyller år,
eftersom han var 12 veckor när vi fick han till jul för 13 år sedan.
Jag var alltså 5 år när denna vackra katt blev våran, nu är jag 18 och han är 13.
det är sjukt vad tiden går snabbt och hur länge han har varit hos oss, hela mitt liv nästan ju! :)
 
Tycker det är lite synd att vi inte vet när han är född för det vill jag gärna veta.
Ja, nog är han fin alltid! ♥

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-09-30 13:21:50

sv: aa :/
allt bra?

Postat av: Ellen

Publicerad 2012-09-30 16:50:27

Söt katt! Andra bilden är ganska roligt!

Postat av: Maria

Publicerad 2012-09-30 16:51:43

Aaw, grattis till denna söta kisse! :)

sv: ja men precis :/ man bör nog passa på att skriva hela inläggen om dessa saker när man har inspirationen, så är de bara att lägga ut när man inte har någon inspiration och fantasi ^^

okej, vad synd :( men det är nog skönast för honom, kan ju inte vara så kul att få tillbaka knölen gång på gång, speciellt inte om han har ont och så av det också :(

Postat av: J E N N I F E R F O T O

Publicerad 2012-10-01 12:07:24

Ja så underbart att äntligen få träffa honom igen, en vecka måste känts som en evighet! Ja det kommer du! Jag hade nog inte klarat att gå till skolan, dock dog min kanin under sommarlovet! Men njuut nu!!
Gratta din misse också :)

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-10-01 16:54:16

Åh så fin! :)

Postat av: Sara

Publicerad 2012-10-01 21:26:05

jättesöt :)

Postat av: LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus

Publicerad 2012-10-02 16:32:25

Tävling på bloggen! Få chansen att synas för mina 200+ läsare! Avslutas ikväll kl 19:00 och allt du behöver göra är att svara på en fråga!
Delta gärna! :)

Direktlänk:
http://www.nattstad.se/babustyle?id=4285322

(ber om ursäkt om du inte gillar sådana här kommentarer!)

Postat av: hanna ♡

Publicerad 2012-10-03 11:48:10

tack så mycket du! :d

Postat av: Lilly (Sandra)

Publicerad 2012-10-05 22:33:13

Nu är jag tillbaka efter en längre paus med en nystart och MASSA ny inspiration till att skriva och fota :)

Hur är det med dig?
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela