JESSICA HAGSTRÖM

Halloween.

Publicerad 2012-10-28 21:45:47 i

Hejhopp!
 
här var det ganska dött, har inte orkat eller haft något att säga, haha ungefär som vanligt alltså.
det här har iallafall varit en bra helg med halloweenfirande och hockey igår bland annat.
självklart förlorade brynäs, men jag hade inte förväntat mej annat.
 
Halloweenfirandet på kvällen var iallafall rätt okej, blev tråkigt där ett tag när jag blev trött och alla andra pratade i munnen på varandra så man fick huvudvärk och allt, men det var helt okej annars och det roligaste var att alla var utklädda till något och lägenheten va utspökad.
 
har inte så mycket att säga om det men jag kan visa några bilder.
tvingade min bror att knäppa kort eftersom jag tyckte att jag passade i sminket och det svarta håret, haha!
 
lite bilder på hur det såg ut, badkaret var helt klart bäst av allt. ;)
Och jag igen!
provade Luigihatten som min bror hade, för han klädde ut sig till Luigi och min kusin var Mario. ;)
Så jag blev en Luigihäxa.

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2012-10-29 00:58:59

Vad kul med halloweenfest :D

sv: äh, du skulle nog kunnat gjort en god du med! :) Jag och min kompis gjorde bara en enkel med färdiga marrängbottnar, grädde och daim, men god blev den :)

Ja det är ju jättebra :) så glad att jag blev klar med det innan jag började plugga, vet inte hur jag skulle orkat med annars, skulle troligen skjutit upp körkortet till nästa sommar då eller nåt ^^
ne förstår de, känns overkligt i början, men när du kör själv en del, och får kortet i handen, då kommer det känns mer på riktigt (: har du egen bil? :)

Postat av: Malin

Publicerad 2012-10-29 08:04:28

sv: har lov jag också, vääääldigt skönt! :D
Just nu gör jag inte så mycket, vaknade för ett tag sen och har min bror som har sovit över hos mig här :)

Postat av: Ylva

Publicerad 2012-10-29 08:26:30

Det ser ut att ha varit helt asbra fest ni hade. Härliga bilder. :-)

Postat av: komig

Publicerad 2012-10-29 14:51:33

Kolla in min blogg.
www.komig.blogg.se

Postat av: Jessica

Publicerad 2012-10-29 16:15:38

Härliga bilder, hoppas att det blev ett lyckat halloween firande.

Postat av: Lydia

Publicerad 2012-10-29 17:05:05

Hej, jätte fin blogg! allt bra? :)

Postat av: Fanny :)

Publicerad 2012-10-29 20:24:06

Sv: Okej låter roligt :) Jag har haft fest hemma hos mig , bio med tjejerna och bara tagit det lugnt :)

Postat av: matildac

Publicerad 2012-10-29 21:40:07

fin blogg!

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-10-29 23:35:09

Men vilka härliga dekorationer, gillade speciellt skelettet i badkaret :D hehe

Postat av: Annika

Publicerad 2012-10-31 20:09:14

Läskigt med skelettet i badkaret :O

Postat av: Rebecca

Publicerad 2012-12-05 15:43:58

Jätte fin blogg, super härliga bilder!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela