JESSICA HAGSTRÖM

ett år sedan.

Publicerad 2012-08-30 13:19:50 i


Kryllar av negativa inlägg om kanin här nu och här är ett till.

Det är ett år sedan mammas kanin Gizmo fick somna in idag.
Han hade fått en böld i munnen, en inflammation alltså och dåliga tänder som jag kan minnas det.
han ville inte äta eller dricka.

Det är en kanin som blev hemskt social när min kanin Sonic som var hans bror dog,
han blev oerhört sällskaplig, skulle sitta med mamma i soffan och vara med överallt.
vi kan glädjas åt att han iallafall fick leva i strax över 5 år.
helt sjukt fin var han, Vila i frid Gizmo! ♥

Söt! :)

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2012-08-30 19:42:36

Så fin han var c:

Postat av: Jeanette

Publicerad 2012-08-31 14:09:51

sv: Förstår det! :/

Postat av: Lina

Publicerad 2012-08-31 21:51:11

Hej super fin blogg, hoppas du får en bra helg!:)

Postat av: Maria

Publicerad 2012-09-01 09:36:11

Så fin, hoppas han har det bra nu! :)

sv: hehe ja men det är ju så, vi är duktiga på att klaga här i världen, vi vill väl ha saker perfekt och som vi vill :)

va bra att han skulle prata med dem, blev det någon skillnad?

aa precis, förstår hur det är, men jag hoppas verkligen att han klarar sej! Så hemskt att förlora djur eller någon annan nära. Jag är rätt känslig av mej, och även fast jag inte varit så nära våra djur så har det ju ändå känts. Vi hade häst förr, när jag var 8 år ungefär, men mamma tog bort han när jag var hos pappa, så jag fick knappt veta nånting förrän jag var påväg till henne, det var inte så himla kul :/

ne men de är ju förståeligt, man vill ju inte bara "ersätta" han liksom, men så småningom (även om det tar lite tid) så kanske du vill ha en ny sen (: men nejje, de tror jag inte du är, tror du är en väldigt bra kaninägare, och det är INTE ditt fel!
Ja verkligen, hållertummarna! <3

Postat av: Lottiz

Publicerad 2012-09-03 21:58:36

Fin kanin, trist att han inte finns hos er längre.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela