JESSICA HAGSTRÖM

it´s a nightmare...

Publicerad 2011-04-29 14:39:17 i vardag,

sitter i skolan nu, när alla andra har gått hem eftersom att läraren skulle gå.
jag orkar verkligen inte ringa till taximänniskorna och prata med dom, drygt ju
och sen kostar det skitmycket :o
det är inte så himla långt hem, men är man lat med en sårig fot så går man inte den biten.. hehe (a)

jag har inte bloggat för att jag fortfarande försöker smälta allting,
det är inte lätt.. jag saknar honom! :(
har aldrig känt mej så ensam, det är så tomt!
vad gjorde jag för fel? eller är det kanske killar som inte går att lita på ?
ärligt talat är jag djupt deprimerad nu ett tag framöver.
har inte ätit så mycket som jag brukar på 4 dagar,
har gråtit varje dag. ni förstår inte, inte ens han förstår hur jag känner..

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
nä men alltså, har webbdesign nu och det känns väldigt viktigt eftersom den stora uppgiften ska vara klar om två veckor! TVÅ VECKOR :o ni anar inte hur mycket jag har att göra.. uuh :(
har gjort en "söt" liten företagslogga eftersom det är en spelhemsida osvosvosv..


HAHA är den inte sööööööt? :D

nej, kanske ska ta och ringa taxin så jag får komma hem till:
Hans &

Lukas! :D

hörs nästa gång

Kommentarer

Postat av: M A D D E :)

Publicerad 2011-04-29 15:15:51

Hej, anmäl dej gärna till min dagens blogg. man vinner en länk i en vecka. du har till imorgonkväll på dej att anmäla dej :D lycka till,kram!



ps. jag LOTTAR vinnare.

Postat av: emma

Publicerad 2011-04-29 16:39:52

Förstår det, sånt är hårt :/

Postat av: elina

Publicerad 2011-04-29 19:32:57

ush då :/ bara bra :)

Postat av: daniella

Publicerad 2011-04-30 11:19:15

Förlåt för försenat svar men hade ingen internet hos min mamma men nu kommer svaret!

SVAR: Jag gör inget speciellt, allt bra? :)



KRAM!

Postat av: daniella

Publicerad 2011-04-30 11:34:33

Allt braa?

Postat av: LIENE

Publicerad 2011-05-01 07:05:13

Inte kul:( har haft sådan depression på grund av andra saker. man blir efter och sen pallar man inte göra något i skolan för det är så mycket. Men kämpa på, du kommer bara bli starkare och du och han kanske inte passade så bra ihop eller så försökte ni inte tillräckligt. Alla förhållande har kriser de måste ta sig över.

Postat av: sofia

Publicerad 2011-05-01 11:45:30

Gud vad söta Katter=)



KOlla gärna in min blogg och kommentera gärna

Postat av: Pinkpiercing - [FOTOBLOGG] ♥

Publicerad 2011-05-01 12:41:38

svar: hihi tack detsamma, äre dina kissar? ^^

Postat av: Amanda

Publicerad 2011-05-01 12:43:03

sv: du menar på brasan?:)

Postat av: Nellie | Whoheartit.blogg.se

Publicerad 2011-05-01 12:50:58

Han bugar och bockar för komplimangen! ;)

Postat av: Evve

Publicerad 2011-05-01 13:01:08

sv: Tack så mkt=) Han är en labrador och min lilla ögonsten=D

Postat av: LolliitaaH

Publicerad 2011-05-02 11:00:49

Hej!



Jag har en tävling: "Dagens blogg". Anmäl dig här (i första inlägget): http://lolliitaahproduction.blogg.se/category/tavlingar.html.



Tävlingen avslutas klockan: 20.00 och jag hör av mig om du har vunnit! =)!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela