JESSICA HAGSTRÖM

dissar inte hästarna för teatern.

Publicerad 2010-05-31 21:40:56 i

precis som det står, så dissar jag inte hästarna för teatern.
nu är det som så att tjejerna i min teatergrupp,
har bestämt att vi ska ha premiär för teatern på fredag kl 19.
MEN! jag rider till 18.20, såå vad tänker dom med?
jag hinner inte rykta hästen, åka hem och duscha, och sen åka till skolan, på 40 min.

när alla andra har tid, men inte jag, ja då kör dom ändå.
men när alla förutom en annan än jag har tid, då minsann, då kör dom inte.

så jaa.. ändra tid för premiär eller sorry.
för ridningen är ett intresse sen 11 + år tillbaka.
teatern är bara nåt jag blev tvungen att välja i skolan.

därför känns ridningen mkt viktigare, just för att det är ett intresse.
& för mamma betalt väldigt mkt för att jag ska få rida.
mamma & älskling håller med mej också, jag ska rida.

jag älskar ridning, jag hatar våran dåliga teater som ingen kommer skratta åt.
seriöst. jag menar det.

för övrigt har jag varit i valbo idag. riktigt skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela