JESSICA HAGSTRÖM

Veckans fråga #4

Publicerad 2014-03-03 18:55:36 i

Haha jag och hålla igång såna här grejer alltså, det går tydligen inte.
 
Veckans fråga som ni också ska svara på är;
Vad vill du helst jobba med?
 
Mitt svar på den frågan blir att jag helst av allt jobbar med djur eller fotografering, men allra helst båda delarna kombinerat. :) djurfotograf med ett enkelt ord, det vill jag bli.
Synd att det inte går att bli det på något enkelt sätt bara.
Ett urval av alla djurbilder som jag har, jag orkade inte leta efter några speciellt bra bilder. ;) 

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2014-03-03 20:41:22

Det verkar så mysigt att jobba med djur! :)

Jag vill nog helst ha ett jobb som har med träning och hälsa att göra, eller någon typ av biokemi :)

Postat av: H A N N A ♥

Publicerad 2014-03-04 07:37:17

Så vackra bilder!
Jag vill jobba som veterinär eller fotograf :D

Postat av: Michelle

Publicerad 2014-03-04 08:00:22

Svår fråga tycker jag. Jag vill göra så mycket och det är väl därför jag aldrig vågar satsa på ngt. Jag vill starta eget men vet inte exakt med vad. Jag skulle också vilja jobba med djur. Ibland vill jag jobba med något mer administrativt... jag skulle även vilja bli programledare. Eller det skulle vara kul att kanske jobba på Arlanda flygplats.. ja.. jag kan tänka mig en massa olika!! :P

Postat av: amanda

Publicerad 2014-03-04 10:10:32

söta:D

Postat av: sussi

Publicerad 2014-03-04 15:09:09

du är fantastiskt duktig på å fota =)
själv hade ja helst jobbat med hästar
vilket ja oxå gör haha...

Postat av: Felicia

Publicerad 2014-03-05 17:12:58

Tycker det var fina bilder!

SV: jamen tack, är så kär så kär!

puss

Postat av: LIENE

Publicerad 2014-03-05 21:02:08

Åh, har med velat bli djurfotograf :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela