JESSICA HAGSTRÖM

En bra helg!

Publicerad 2014-06-01 22:45:56 i

I fredags fyllde pappa 50 år och det firade vi på laxön med ett gäng goa människor, det var jättekul med livespelningar och allmänt roliga och knasiga människor, men smörgåstårta är inte riktigt min grej, inte min brors och min kusins grej heller så vi åkte och käkade på en pizzeria istället. :D
 
På lördagen firade familjen/släkten pappa och då åkte vi till alborgen och fjantade runt några timmar.
Alborgen är som ett litet och annorlunda fångarna på fortet med färre rum och inte samma utmaningar, men det går ut på i princip samma sak med att man ska klara av rummen på en viss tid, annars kan man dock göra om rummet hur mycket man vill.
Jättekul att klättra, krypa, tänka, dyka i bollhav, låta som en ko (var ett rum där man ska låta som djuret man har framför sig..) och leka smidig! ;)
Sen på kvällen grillade vi och spelade lite kubb.
Som skämtpresent blev det en rollator, han är ju halvvägs till 100 nu. ;) 
 
Några presentbilder från fredagen + smörgåstårtor. :)

Kommentarer

Postat av: amanda

Publicerad 2014-06-02 07:52:57

sv: varsågod :)

Postat av: MATILDAS

Publicerad 2014-06-02 12:08:29

men ååh så gott :D

Postat av: sussi

Publicerad 2014-06-02 13:08:33

Låter som en riktigt kul å härlig helg =)
min har oxå varit toppen...

Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Publicerad 2014-06-02 15:12:57

Själv älskar jag smörgåstårta, eller bara den jag själv gör haha.

Postat av: linah

Publicerad 2014-06-02 16:40:15

fina bilder:Däälskar din header btw!

Postat av: Susanna

Publicerad 2014-06-03 13:06:47

Vad kul det låter! Skulle också vilja åka till nåt sånt ställe som fångarna på fortet-aktigt, hade säkert varit skitkul!

sv: Åh typiskt :/ Hade ni bal i 9:an då? Jaa kan tänka mig att man ångrar det haha, men jag har hört jättemånga som också valt att skippa sin studentbal så du är nog inte alls den enda som missat den haha ;)

Postat av: myrinsfoto

Publicerad 2014-06-05 14:20:20

tårtorna såg verkligen helt underbara ut!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela