JESSICA HAGSTRÖM

en lista.

Publicerad 2014-04-03 17:48:43 i

 

Hittade en väldigt bra lista och eftersom jag inte har någon inspiration till att varken fota eller blogga så kör vi på det här så länge! :)

Fullständigt namn?
Jessica iréne Hagström
Född?
19940814
Stjärntecken?
Lejon
Ögonfärg?
Ett blått och ett brunt
Hårfärg?
Brunt

Civilstatus?
Singel
Bor?
I Gävle
Längd?
Ca 160 cm
Favoritfärg?
Röd
Har du någonsin haft tandställning?
Jag har just nu.
Har du glasögon?
Nej
Vill du ha barn?
Ja, men inte än på väldigt länge och bara ett.
Har du några husdjur?
3 katter hos mamma (den ena är min egna katt) och två katter hos pappa.
2 akvarium hos mamma med ett antal fiskar också.

På bilden är vackra Jonna som bor hemma hos min pappa.

Funktionshinder?
Ryggmärgsbråck (läs mer HÄR!) frågor svarar jag gärna på.
Vad är du mest nöjd med på dig själv?
Att jag har två ögonfärger.
Finns det något du är missnöjd med?
Allt annat är jag missnöjd med.
Höger eller vänsterhänt?
Högerhänt
Röker du?
Nej
Snusar du?
Nej
Dricker?
Jajamen, det händer.
Hemmakväll eller fest?
Hade jag haft pojkvän så hade jag föredragit att ha hemmakväll med en film osv, men nu lär jag säga att jag hellre drar ut och har roligt bland folk så jag slipper sitta hemma för mig själv.
Är du kär just nu?
Näe
Har du körkort?
Jajamen
Äger du en bil?
Jaa, volvo v40!

Dexter har jag faktiskt till och med döpt den till ;)

Vilka länder vill du besöka?
Australien & Island, vill även till Norge igen fast där har jag varit en gång. Fint där!
Vilka ställen vill du besöka?
Grand Canyon & en bra safari.
Har du några allergier?
Inga alls
Går du på någon sport?
Nej, men jag red i många år förut och tänker börja igen när möjligheten finns.
Har du fått någon allvarlig skada?
Ja, min armbåge hoppade ur led en gång..

Bilden är typ 4-5 år gammal och tagen med en mobil tror jag, eller en gammal kass kamera.

Har du någon tatuering?
Nej, men jag har planer på att skaffa inom en snar framtid.
Har du någon piercing?
Jag har bara hål i öronen.
Vilka länder har du varit i?
Spanien(eller gran canaria, som tillhör spanien), Grekland flera gånger, Norge & Sverige(naturligtvis)
Sen har man ju åkt båt till typ Finland och Lettland, mer vet jag inte haha..

ANTINGEN ELLER.
Hundar/katter?Katter

En sån där kylskåpsmagnet som jag köpte, texten är sååå sann!

Sommar/vinter? Sommar
Lösgodis/chips? Både och!
Fanta/festis? Festis (gillar inte kolsyran, får ont i munnen och halsen)
Singel/förhållande? Singel just nu, men är helst i ett förhållande
Jordgubbar/hallon? Jordgubbar
Bada i hav/bada i pool? Bada i havet
Instagram/Facebook? Facebook, men har instagram också.
Banan/apelsin? Banan
Pizza/tacos? Tacos
Öl/cider? Cider
Tomat/gurka? Gurka, äter inte tomat.
Dator/mobil? Alltså... en mobil går inte att leva utan.
Båt/flygplan? BÅT! flygrädd som sjutton är vad jag är..
Buss/tåg? Tåg
Sallad/pizza? Sallad
Baddräkt/bikini? Bikini
Solresor/partyresor?Solresor

Grekland! 

Nämn 4 rädslor du har
Spindlar, ormar, mörker och rödmyror/skogsmyror.

Nämn 3 saker du älskar
- Katter, men även alla andra djur. (katter är favoritdjuret)
- Sommaren
- Min härliga släkt

Tio "Har du nånsin":

1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut?: Ja haha.. var tydligen inte tyst nog.
2. Har du nånsin velat ta ditt liv?: Nej.
3. Har du nånsin gjort något du ångra?: Ja.
4. Har du hoppat bungy jump?: Nej.
5. Har du nånsin varit med i en olycka?: Ingen allvarlig, men en mindre allvarlig hästolycka (se bilden ovan på armbågen)
6. Har du nånsin ätit en hel tårta?: Haha nej men självklart inte..
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa?: Nej inte helt seriöst.. tänkt tanken har jag dock.
8. Har du nånsin gått på bio ensam?: Nej, det vore ju helt värdelöst.
9. Har du nånsin fått utegångsförbud?: Jag vet faktiskt inte? Minns inte..
10. Har du någonsin rökt?: Nej.

Kan du:

1. Kan du röra på öronen?: Nej.
2. Kan du slicka dig på näsan?: Nej.
3. Kan du kolla i kors med ögonen?: Ja det kan jag!
4. Kan dina föräldrar lita på dig?: Ja.
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar?: Klart jag kan, tycker inte om att prata.
6. Kan du vara på en fest utan att dricka?: Ja.
7. Kan dina vänner lita på dig?: Ja självklart.
8. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln?: Ja, jag har tänkt tanken till och med.
9. Kan du suga?: Haha ja, men det där lät väldigt fel..
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?: Ja, men det är väldigt svårt.

Har:

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?: Det har nog alla gjort.
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?: Ja
3. Har du syskon?: Ja, en storebror
4. Har du någonsin haft sex med någon?: Ja
5. Har dina föräldrar ljugit för dig?:Och det ska jag veta?
6 Har du varit full den här månaden?: Nej
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna?: Näe
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen?: Nej.
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre?: Nej
10. Har du haft sex med någon som är tre år äldre?: Nej
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?: Nej
12. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?: Nej, förhoppningsvis inte men jag vet inte.
13. Har du ljugit på någon fråga än då?: Nej.

En lång lista med en himla massa info om mig, nu vet ni väldigt mycket om mig! ;)

 



Kommentarer

Postat av: amanda

Publicerad 2014-04-03 21:09:28

sv: alla har lika stor chans att vinna, det skadar ju inte att försöka :)

Postat av: Michelle

Publicerad 2014-04-04 15:24:16

Älskar bilden från Grekland.. vill verkligen komma iväg, hade varit underbart! :)

Postat av: sussi

Publicerad 2014-04-04 16:02:01

kul läsning älskar verkligen dina ögon =)

Postat av: LYFTMER

Publicerad 2014-04-04 20:19:25

Va grymt att du har ett blått och ett brunt öga!

Hehe tyckte det var lite kul att du hade döpt din bil :p

Postat av: Felicia

Publicerad 2014-04-04 22:12:27

Är lite kortare än dig (Y) haha
puss

Postat av: Robyn

Publicerad 2014-04-05 18:05:05

Roligt att läsa! ;) Du är jätte fin och ska verkligen vara nöjd med dig själv!!
/R

Postat av: MATILDA

Publicerad 2014-04-06 14:10:16

trevlig lista :)

Postat av: frida

Publicerad 2014-04-15 10:48:44

Coolt att du har har ett blått och ett bunt öga! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela