JESSICA HAGSTRÖM

Veckans fråga #2

Publicerad 2013-11-11 19:31:00 i

Veckans fråga är;
 
- Vilket djur skulle du vilja ha, som du inte haft hittills?

Mitt svar på den frågan får bli hund, häst och chinchilla.
Hund vill jag ha för att ha en anledning att börja motionera mer plus att det verkar så roligt att ha en hund att träna olika saker med, då ska det vara en Shetland sheepdog med "Lassie-färger".
En häst vill jag mest ha för att det vore roligt att få rida riktigt ofta, helst en fux, skäck eller skimmel.
Chinchilla vill jag ha för att det verkar vara ett underbart djur. En vit sådan vill jag ha! 
 
Vad blir ert svar på den frågan? 
 

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2013-11-11 19:49:14

Igelkott och hund och häst :3

Postat av: yasmine modell mamma och fru

Publicerad 2013-11-12 01:57:39

vill helt klart ha en häst hehe
ha en fin tisdag
kram

Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Publicerad 2013-11-12 10:56:45

Jag hade velat ha en åsna haha:)

Postat av: Susanna

Publicerad 2013-11-12 12:16:11

Hund! Verkar så himla mysigt! Hade gärna skaffat det om det inte är för att man inte kan lämna dem ensamma :/ Man kan ju inte vara hemma hela dagarna liksom och hunddagis känns lite sådär typ, kostar en del och finns inte i närheten.

sv: Ja, det är ju det! Jag använder antingen blixt med diffusor eller hellre lång slutartid än för hög ISO, men det är ju svårt om man fotar något i rörelse.

Postat av: Lotta

Publicerad 2013-11-12 15:06:44

Sv: Jag jobbar extra på Coop, passar mig perfekt eftersom det blir mest kvällar och helger och jag har ju skolan på dagarna så det passar väldigt bra :)

Postat av: Lovisa Ivarsson

Publicerad 2013-11-13 15:41:52

Hm... Skulle nog vilja haft älg, för att det är mitt favoritdjur. Sedan skulle jag vilja haft en Ozelot då dem verkar vara störtsköna djur med extremt coolt kamouflage. Det tredje djuret skulle nog vara en Uggla. Det är helt galet vad vackra dem är och mystiska på sitt vis!

Postat av: Emelie

Publicerad 2013-11-21 12:42:40

Jag har en hund:D Men jag skulle nog vilja ha en...hm... jag vet faktiskt inte:o Har två djur nu och jag tror inte att jag vill ha något mer.

Min mamma har shelties, den hundrasen du vill ha och tar lite valpar då och då;) Fast de kostar ju heeeeeelt för mkt dock xD Varför just den rasen?:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela