JESSICA HAGSTRÖM

Tema: färgglatt.

Publicerad 2013-11-19 15:03:00 i fotografering - övrigt,

Temat för den här gången är färgglatt och detta tycker jag passade till det. 
Kunde ju ha valt en skiva utan massa repor, lätt att vara efterklok.
 
Sedan jag bytte design på bloggen till den jag har nu så upplever jag att bilderna blir sämre så fort de hamnar på bloggen.. det suger!
 
För övrigt så är det första gången någonsin som jag fotade vattendroppar på en cd-skiva. 
Jag är långt ifrån nöjd för jag fick inte till skärpan för fem öre hur jag än försökte, tycker bilderna ser ut som en katastrof men det får de göra första gången.. eller?

Kommentarer

Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Publicerad 2013-11-19 15:20:35

sv: Jo det är ganska segt:(

Postat av: Emelie

Publicerad 2013-11-20 12:04:11

Fräna bilder!:D Gillade de verkligen!

Svar: Ja, det tycker jag!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela