JESSICA HAGSTRÖM

Jonna ute i sele!

Publicerad 2013-05-19 15:09:00 i fotografering - djur, katten Jonna, katten Lukas,

Igår fick Jonna komma ut i sele för första gången sedan hon flyttade hem till oss. :) 
Det var nog både läskigt och spännande, och sele var konstigt att ha på sig!
 
Hon visste inte riktigt hur hon skulle beté sig med selet på, men det hinner hon lära sig.
Det började jättebra och hon var så nyfiken så, men sedan trasslade hon in sig bland ett par grenar och då fick hon panik, hon var verkligen riktigt skräckslagen tills vi fick loss henne. 
Efter det satt vi på gräsmattan och lugnade ner oss, hon var nämligen inte den enda som blev rädd,
jag trodde att hon hade gjort sig illa eftersom hon hoppade runt och hade sig bland grenar och stenar.
 
Men Jonna mår bra, hon blev bara jätterädd när hon trasslade in sig, så nästa gång vi går ut ska vi undvika ställen där man kan trassla in sig, då håller vi oss på en stor gräsplätt.♥
Hmmm, finns det nåt intressant här? 
Fina Jonna :)
Mums, gräs!
Säkrast var ju att ligga i gräset och spana.
Lukas var också ute, såklart.
Fina killen!♥

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2013-05-20 11:26:45

Herregud vilka fina bilder!!! Hur tar du dom? Vilken kamera osv använder du och vart redigerar du dom, om du gör de?:)

Postat av: Maria

Publicerad 2013-05-20 17:55:16

Så fina :)

sv: haha ne men precis, samma här xP jag har ju liksom läst foto, lärt mej proportioner och sånt där, tips på hur man ska fota, var objektet ska vara och allt, men blir ändå lite irriterad när min bror inte kan det bara sådär xP

haha aa :) jag vill fota typ alla möjliga olika sporter för att träna på att fota sport, sen vill jag nog fota mest skidor, surfing, typ extremsport :) men fotboll och hockey är också kul tycker jag ^^ bilar kan också vara najs (:

Postat av: Susanna

Publicerad 2013-05-20 20:14:39

Så himla fina bilder, jag önskar att jag också kunde lyckas med att fånga de söta ögonblicken på katter!

sv: Jag känner också lite av det där "nja, känns inte jättebra att det är sommarlov om några veckor" eftersom jag inte är klar med allt, blir mer stressad än lättad när jag tänker på hur kort det är kvar!

Postat av: Michis

Publicerad 2013-05-20 21:05:23

SV: Ja jag håller med! Våra uppgifter har vi iaf till helgen på oss att göra för måndag nästa vecka ska vi lämna in vår skoldata och ja betygen sätts på onsdagen. Så ja stress den vecka och få in ALLT! Men känner det börjar lätta ändå ^^ bara vissa kurser som är dryga som har så mycket. Men sen när man är klar. FAN VA SKÖNT! :D

Postat av: MADDISENJ.SE

Publicerad 2013-05-21 13:34:07

Tack så mycket fina du! Hoppas du har en riktigt bra tisdag så här långt!

Postat av: Linn Ahlex

Publicerad 2013-05-23 08:28:14

sv: verkligen! :D
Dvärgschnauzer! :)

Postat av: Emelie

Publicerad 2013-05-23 16:39:15

Förlåt för världens mest sega svar! Men du kommer nog inte frysa då du ska hit heller, dock är ju det på andra sidan Grekland än vad jag är men här är det 30 grader just nu, tror inte det är så annorlunda på andra ställen!:)
Och vilka härliga bilder på katterna, du är verkligen duktig bakom kameran!:) och sen har du ju bra modeller också verkar det som!:)

Postat av: Matilda

Publicerad 2013-05-26 20:48:43

fina bilder och jätte söta katter :)

Postat av: Lollo

Publicerad 2013-05-28 17:33:58

Fin blogg :)

Postat av: Sara Fryk

Publicerad 2013-05-28 18:35:04

sv: Tack! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela