JESSICA HAGSTRÖM

Hitta studentkläder..

Publicerad 2013-03-05 19:01:25 i kläder&skor,

Alltså, det här med att hitta en fin studentklänning, det är inte min starka sida har jag märkt!
Har kollat runt på tusen sidor känns det som, och har bara hittat ett fåtal som jag kan tänka mig använda på min student, men det är för att jag är så himla kräsen när det kommer till kläder.. får inte vara för mycket mönster, inte utan axelband, inte några fula konstgjorda blommor och så vidare, haha :( inte lätt att vara jag..
 
Dessutom tycker jag att det är vitt som gäller åtminstone på klänningen när det är student.
Jag har hittat två mer än dom jag visar men på grund av den där lagen som säger att man inte får ta bilder hur som helst från internet, kan jag bara visa dem från hemsidor som accepterar att man delar bilden från deras hemsida in på bloggen.
Vet inte hur man får göra riktigt? 
Nelly.com
Halens.se, dock tveksam om jag gillar kjoldelen.. Hmm..
Halens.se
 
Det här är 3 klänningar som jag skulle kunna tänka mig att ha, men jag hinner nog hitta någon mer "kandidat". ;)
Jag tänker ha vita tights eller något också, kanske kan ha svarta? Men tänker inte ha bara ben, ni vet inte varför och det tänker jag inte skriva just nu heller :) Dessutom tänker jag ha "vanliga" skor och inga skor med världens klack för det kan jag inte heller ha pga samma anledning. 

Kommentarer

Postat av: Cajsa

Publicerad 2013-03-05 19:36:25

haha jag tror att man inte är en riktig konstnär förrän man själv tycker att det man gör inte är något speciellt. Finns det någon konstnär (artist, målare, fotograf...) som blir nöjd på det sättet?

Postat av: sara

Publicerad 2013-03-05 20:08:35

vad roligt att leta studentklänningar! :D

Postat av: Livet som superwoman-Rodis!

Publicerad 2013-03-05 21:11:29

Bara bra här också! :D

Postat av: Rebecca

Publicerad 2013-03-05 22:13:12

Jätte fin klänning
Var med och tävla att blir Veckans blogg :)kram

Postat av: Millah

Publicerad 2013-03-06 07:07:52

Hej :) Har tävlingar i bloggen, var jätte gärna med!

Valfri vara från Kläppi: http://millahoman.blogg.se/2013/february/vinn-valfri-vara.html

Valfritt förkläde: http://millahoman.blogg.se/2013/february/vinn-valfritt-forklade.html

Presentkort 500:- Spelmedposten: http://millahoman.blogg.se/2013/february/vinn-presentkort-hos-spel-med-posten.html

Egen designat mobilskal: http://millahoman.blogg.se/2013/february/vinn-egen-designat-mobilskal.html

Presentkort 300:- Miessidesign :http://millahoman.blogg.se/2013/march/vinn-presentkort.html

ha det bra! kram // Millah

Postat av: ida

Publicerad 2013-03-06 12:31:30

Har frågestud på bloggen, in och ställ frågor! :D
http://www.nattstad.se/IdaLeijons?id=7273411

Postat av: liborius

Publicerad 2013-03-06 17:11:16

gillar första mest:)

Postat av: Susanna

Publicerad 2013-03-06 19:07:44

Jättefina klänningar! Jag tar studenten 2014, har kollat lite smått för att kolla på olika stilar och sånt, tycker också att det verkar svårt att välja!

Postat av: Mikxki

Publicerad 2013-03-06 20:24:58

Riktigt snygga klänningar allihopa! Jag måste också börja leta lite mer ordentligt efter en studentkänning :P

Postat av: MADDISENJ

Publicerad 2013-03-07 17:10:22

så fina klänningar

Postat av: Ping Lowhngren

Publicerad 2013-03-11 17:49:53

Hhahahhaha eller hur! D:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela