JESSICA HAGSTRÖM

Fler bilder från vårfotograferingen.

Publicerad 2013-03-28 12:01:18 i vardag,

Min vän fotade mig för ett antal dagar sedan, med temat vår. :)
Vi blev båda nöjd med bilderna och hur ofta händer det att jag blir nöjd med hur jag ser ut på en bild? 
Det händer ju typ aldrig, men dessa bilder är riktigt fina!
Nu slapp ni i alla fall bilder på djur, som det jämt är annars. ;) 
 
Ska till Gefle katthem ikväll lite sådär oväntat, det har kommit fem små kattungar nu!
ÄNTLIGEN, som vi har väntat på dessa små bebisar nu!

Kommentarer

Postat av: Susanna

Publicerad 2013-03-28 19:44:23

sv: Jaa men precis! Alla är så fina i uppsatt hår, och så ska man testa själv ibland men så ångrar man sig efter 2 minuter för att man inte passar i det, haha!

Postat av: Birgit

Publicerad 2013-03-29 12:35:39

Vilka fina kort. Jag skulle så gärna vilja ha kortet nr 5 där du håller upp handen mot huvudet.

Postat av: Maria

Publicerad 2013-04-01 00:04:13

Förstår inte hur du inte kan bli nöjd med bilder på dej själv, du är ju jättefin! :)

sv: förlåt själv för sjukt sent svar, samma här, har inte använt bloggen så mycket, det går sjukt segt med den nu ^^

eller hur, som student har man inte råd med så mycket kameragrejer, nackdelen med det intresset är ju att det kan vara så dyrt ^^

haha mjo dom är ju det, felet man ofta gör när man får spindlar på sej är ju att hoppa till eller skaka av sej den, vilket gör att man just tappar bort den xP Istället för att lugnt ta tag i den med nåt och ta bort den ^^

Postat av: Emelie

Publicerad 2013-05-02 09:50:42

Gud så fina bilder på dig - och även du är riktigt fin!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela