JESSICA HAGSTRÖM

Vila i frid Oliver..♥

Publicerad 2013-06-27 22:14:00 i R.I.P, kaninen Oliver,

Trodde inte att du skulle få uppleva varken jul eller nyår 2012, och när du gjorde det så vågade jag aldrig ens tänka tanken att du skulle få fylla år. Men det gjorde du, den 23 juni fyllde du två år, så jag vill även säga grattis i efterskott på din två-årsdag hjärtat..
 
Idag runt 16-tiden fick du den där sprutan som tog dig ifrån mig och jag kan inte ens förklara med ord hur förstörd jag är.. jag saknar dig så det gör ont Oliver, varför skulle just du behöva gå igenom det här? 
 
Jag har även dåligt samvete på grund av det här, men jag vet egentligen inte varför eftersom det var det bästa för dig, det skulle inte vara rättvist att hålla dig vid liv längre, trots att du alltid hade humöret uppe..♥
 
Tack för all tid som vi fick med dig, det har verkligen varit över förväntan.
Önskar såå att jag kunde spola tillbaka tiden så att jag kunde förhindra detta på nåt vis, även om jag vet att det inte var möjligt, för det fanns inget att göra för att förhindra detta tragiska alldeles för tidiga slut..
Jag älskar dig fruktansvärt mycket, mer än någon anar, du betyder så mycket för mig.. att du inte längre finns gör så himla ont i hela mig att jag inte vet hur jag ska hantera det här just nu, det kommer ta lång tid att lyckas smälta den här sorgen, så mycket som jag saknar och älskar dig.♥♥♥♥♥♥♥
 
Sov gott älskling.♥
23/6-11 - 27/6-13.
 

Kommentarer

Postat av: Susanna

Publicerad 2013-06-28 01:01:36

Tråkigt att han dog så ung :/

sv: Jaa precis, får väl hoppas att jag hittar :)

Postat av: Linn ♡

Publicerad 2013-06-28 19:31:14

sov sött ♥ rest in peace

Postat av: charmigadjuralskaren.blogg.se

Publicerad 2013-06-28 22:12:18

<3

Postat av: Sophie - Foto & Livsstilsbloggare i Karlstad!

Publicerad 2013-06-30 19:32:47

Okejokej! Tack så mycket :)

Beklagar :(

Postat av: Louisefoto

Publicerad 2013-07-01 16:07:38

Jätte fin blogg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela