JESSICA HAGSTRÖM

Trött!

Publicerad 2013-01-31 10:57:43 i vardag,

Hej!
Sitter i skolan och håller på att somna, vaknade och var så himla galet trött men jag tog mig upp och till skolan mot alla odds, så nu sitter man här och typ dör av trötthet. Vill hem!
Ska till tandläkaren idag så jag måste dra från skolan tidigare idag och det tackar jag för. 
Sedan är jag ledig imorgon, måndag och tisdag så jag har en lång helg framför mig sen, tack och lov, har verkligen inte någon lust med skola för tillfället trots att jag måste jobba på nu eftersom jag tar studenten snart.
Får se när lusten att jobba kommer tillbaka, men just nu finns den inte där.
Fick fina bilder på mina ögon igår, tycker mönstret i själva färgerna ser så coolt ut! 
Har inget med inlägget att göra men jag kan inte göra blogginlägg utan bilder. 

Kommentarer

Postat av: molz

Publicerad 2013-01-31 11:38:14

Vad coolt, har du två olika färger? :O

Postat av: BelleBoo

Publicerad 2013-01-31 12:18:34

Sv; det har du såklart rätt i =).

Postat av: Alicia Blomqvist

Publicerad 2013-01-31 14:53:48

Vad fin blogg du har! Hur mår du?

Postat av: Jonna

Publicerad 2013-01-31 23:05:34

Gud så fina ögon ;)

Postat av: Varga

Publicerad 2013-02-06 13:11:24

Tänkte precis fråga samma sak som molz, har du olika färg på ögonen eller har du lekt i photoshop? :3 Väldigt fina i alla fall! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela