JESSICA HAGSTRÖM

Tokig katt!

Publicerad 2013-01-30 21:18:00 i

Katter är det bästa djuret som finns, stora som små, tokiga som lata, gamla som unga.
Jag törs nog påstå att jag har både stora, små, tokiga, lata, gamla och unga katter hemma, och jag törs nog säga att Dixie är vår tokigaste katt, hon är så fruktansvärt lekfull och busig.
 
Vill ni veta vad jag menar med att hon är tokig?
Då tycker jag att ni ska kolla på denna video!
(ursäkta skärpan, filmade med min systemkamera och hade inte på manuellt fokus..)
Filmen är inte jätteny, för nu är hon inte speciellt rädd för musen längre. ;) 

Kommentarer

Postat av: molz

Publicerad 2013-01-30 21:34:42

sv: åh okej, ska testa detta! :D

Postat av: Exhale

Publicerad 2013-01-30 21:58:26

Gillar du Harry Potter? :3

Postat av: basebollivet.blogg.se

Publicerad 2013-01-30 22:12:10

haha men åh vilken goding.

En dag, du är ju trots allt yngre än vad jag är :)

Postat av: BelleBoo

Publicerad 2013-01-30 22:49:31

Neeeeej men vilken sötnos! Fast jag är en inbiten hundmänniska ;)

Postat av: karin

Publicerad 2013-01-31 10:20:37

Håller verkligen med om att katter är underbara! :D

Postat av: BelleBoo

Publicerad 2013-01-31 12:19:48

Sv; Det har du i och för sig rätt i :).

Postat av: Livet som superwoman, Rodis!

Publicerad 2013-01-31 15:43:10

fin blogg! bloglovinbytE`?

Postat av: Bertil

Publicerad 2013-02-06 20:42:42

Hej Jessica.

Tittar in på din trevliga välarbetade blogg och gör ett litet avtryck.
Du har en väldigt professionell blogg både rent tekniskt samt estetsikt och inte minst till innehåll.

Kul med bloggar där det är många bilder vilket jag personligen tycker lyfter en blogg. För övrigt så är du ju en utmärkt duktig fotograf med alla dina fina bilder på din käre "kise" inte minst.

Om du undrar hur jag hittade din blogg så var det på min tråd i iFokus som heter "Matbilder tagen med enkel kompakt" där du ju kommenterat.

Angående den här bilden på ditt öga!
Jag redigerade en bild av mig själv i Gimp där jag ändrade färgen på mina ögon från bruna till blå. Har dock inte den bilden i min blogg men kan ju lägga den på mitt inlägg med Ego-bilder *skrattar*.

Nåväl Jessica, JätteTrevlig och väldigt fin blogg du har!

Vänliga hälsningar,
Bertil

Postat av: △ ida.

Publicerad 2013-02-07 21:45:56

åh nej vad söt!!!!!!! :oooooo jag typ dör :'D sååååå himla charmig :'DD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela