JESSICA HAGSTRÖM

Från förut tills nu.

Publicerad 2013-01-17 18:22:00 i fotografering - djur, fotografering - övrigt, kaninen Gizmo, kaninen Sonic, katten Dixie, katten Hans, katten Jonna, katten Lukas,

Ju mer man fotar och testar sig fram, desto bättre blir man.
Det betyder att jag en gång i tiden inte ens tänkte innan jag fotade, utan bara hade på någon autoinställning och tryckte av, var det inte suddigt så blev jag jättenöjd med bilderna. 
Nu för tiden blir jag missnöjd så fort det inte blir exakt som jag hade tänkt mig, jag kör på manuellt och jag tänker alltid på vad som skulle vara snyggast, ljuset, kompositionen och så vidare. 
 
Tänkte att det kanske skulle vara kul att titta tillbaka på bilder som jag fotade för länge sedan och sedan på bilder som jag har tagit med en massa tänkande bakom.
 
Bilder från förut:
Hans och Lukas som kattungar, hur söt var dom egentligen?! jösses.. farligt!
det här är bilder som jag tydligen tyckte om förut men som jag nu tycker är jättedåliga rent fotografiskt.
 
Bilder från nu:
de som följt min blogg har nog sett dessa foton, de flesta eller liknande i alla fall.
Jag tycker att jag har förbättrats jättemycket men det finns fortfarande mycket att lära sig, jag vill till exempel kunna fota coola bilder på vattendroppar från en vattenkran, det kan jag inte.

Kommentarer

Postat av: jescworld.blogg.se

Publicerad 2013-01-17 20:24:45

Sv: Du kan alltid läsa runt lite och prova dig fram med designen. Så har jag lärt mig mycket faktiskt!

Du lär dig nytt hela tiden med dina bilder. Övar man blir man aldrig bättre.

Postat av: FlizanLizan

Publicerad 2013-01-17 20:46:22

sv: jaha okej ;)
yesbox :)

Postat av: patriciac.blogg.se

Publicerad 2013-01-18 11:17:02

Haha ja eller hur. Men samtidig vill jag ju inte tvinga henne att vara med om hon inte vill

Postat av: basebollivet.blogg.se

Publicerad 2013-01-18 15:44:29

Aha, inget stort fan av övrig kinamat? Men det går säkert bra. Det känner man ju bäst själv.

Postat av: Sophie - En av Sveriges bästa livvstilsbloggare!

Publicerad 2013-01-19 17:37:16

Vilken fin blogg! Allt bra? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela