JESSICA HAGSTRÖM

Lång dag!

Publicerad 2013-08-04 21:28:00 i fotografering - djur, hästar&ridning, katten Dixie, katten Oskar,

Klev upp strax innan 9 imorse för att jag och mamma skulle iväg och rida islandshäst.
Två timmars ritt med en paus då vi åt en god macka och drack saft, det kommer kännas i kroppen ett tag nu eftersom jag inte har ridit sedan innan jul 2012. 
 
Tog inga speciella bilder heller för det orkade jag inte anstränga mig och göra (haha förlåt..) 
 
Senare när vi kom hem gick vi ut med Dixie och Oskar en sväng, första gången för båda två i sele.
De skötte sig jättebra och vi kommer ta ut katterna flera gånger, Oskar tyckte nämligen att det var otroligt roligt att springa omkring och nosa på allting och jaga allt som såg intressant ut. 
Dixie var lite blyg, men hon var jätteduktig ändå och verkade nyfiken.
 
Efter det var det ju bara att dra till katthemmet och jobba 16-20. 
 
Jobbig dag, men lätt värt det!
Var tvungen att visa det vackra fölet också, på översta bilden :) sötchock!
Hästen jag red är på de två sista bilderna, Diley heter hon och var underbar, har ridit henne förut. :)
 
Oskar & Dixie♥ 
 
Än en gång, ursäkta bilderna.. jag orkade inte bry mig idag! ;)

Kommentarer

Postat av: Susanna

Publicerad 2013-08-05 12:03:13

Måste vara väldigt kul att gå ut första gången i sele haha :D Jättesöta bilder också ju :)

sv: Jaa det tycker jag! Det är ju svårt att ta bra bilder där det är vääldigt mörkt, men om det är vid många fönster som ger bra ljus kan man säkert få en del bra bilder ändå :D

Postat av: Molly Bergström - MOOOLLYS.se Uppsala

Publicerad 2013-08-05 15:50:11

hihi :) åh vilka fina bilder, vad är den ljusa katten för ras?

Postat av: frida

Publicerad 2013-08-05 22:01:37

Vinnaren av veckans blogg är nu utsedd så kika in och se om det blev du! Om inte så kan du anmäla dig igen till den nya veckans blogg tävlingen! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela