JESSICA HAGSTRÖM

tankar.

Publicerad 2012-09-26 20:06:04 i vardag,

Alltså.. jag har inget att blogga om? :(
 
Jag vill blogga hela tiden, men jag har liksom inget att säga när jag vill göra det..
Inte kan man fota nu heller, bara massa tråkväder hela tiden och så blir det mörkt jättetidigt.
 
Livet är tråkigt, det består av körkortsplugg och en himla massa plugg i skolan,
det är typ det enda jag kommer få göra tills jag får körkort och tar studenten, och fy vad jag längtar.
Livet går ut på att oroa sej för hur länge Oliver får leva,
hantera massa olika känslor, tankar och funderingar om olika saker hela tiden..
 
Ja, som ni kanske fattar är livet inte så bra som det skulle kunna vara just nu,
min kanin är en väldigt stor anledning till alla blandade känslor och tankar just nu,
undrar hela tiden hur lång tid jag har kvar med honom och hur han mår.
Jag vill så gärna att han ska bli frisk, att han ska finnas här i flera år till.
 
Känns som om jag har problem hela tiden, kan inte allt vara bra och kännas bra samtidigt någon gång?
men allt händer av en anledning, jag har bara inte kommit på anledningarna än.
 
jag har btw en otroligt irriterande smärta i min högra så kallade melon,
har känt en knöl där men enligt hon som min mamma prata med var det ingen fara.
meeen det gör ju ont? haha! ännu ett irritationsmoment i mitt liv för tillfället.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-09-26 21:58:21

haha jag fattar vad du menar, inte lätt när man tappar orden så, men ofta kan man förklara ändå :)

Postat av: Maria

Publicerad 2012-09-26 22:33:35

Jobbigt det låter :/
Jag har också noll inspiration till att blogga... Jag vill så gärna, men har inget att skriva om... Jag har t.o.m. saker jag vet att jag kan skriva om liksom, men vet inte vad jag ska skriva om dom :)

Och hoppas det löser sej med Oliver, tycker han borde bli frisk snart! :)

Postat av: Lilly (Sandra)

Publicerad 2012-09-27 07:19:29

Ibland tappar man motivationen, när jag gör det brukar jag låta bloggen vara några dagar och då känner jag att jag bara skriver och skriver och skriver :)

Det är bara bra :)
Vad ska du göra idag?
Kram

Postat av: Malin

Publicerad 2012-09-27 07:47:46

sv: jag håller också på med det :/ är ju ett par faser med 70 frågor... suck!!

Postat av: Marlene

Publicerad 2012-09-27 12:32:08

sv: haha nejdå:) om du vill ställa en fråga så har du en direktlänk här:

http://sjftjejorna.blogg.se/2012/september/fragestund.html#comment

Postat av: -> SAAANDIS.BLOGG.SE <-

Publicerad 2012-09-28 16:48:14

bild på vaddå? (ett tagens nu för jag har varit sjuk och inte varit inne på bloggen..)

och tack min häst är fin hihih :D

Postat av: J E N N I F E R F O T O

Publicerad 2012-09-30 10:32:02

Ja njut bäst du kan!! Jag vet hur länge jag grät när min Oliver dog, bara att hålla i honom och veta att det var sista gången, usch vad hemskt!
Jag grät i flera dagar, men man måste få gråta!
Du kommer också gråta och vara ledsen, men när det har lagt sig en aning så vet du att han har det bra där han är! Då han slipper smärtan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela